گوناگون

نکات جالبی برای نگهداری مواد غذایی در یخچال

نکات جالبی برای نگهداری مواد غذایی در یخچال

پارسینه: بعد از بازکردن بسته بندی چای‌های کیسه ای، حتما چای‌ها را با بسته بندی شان درون نایلونی قرار دهید و در آن را محکم گره بزنید. از آنجا که چای‌های کیسه‌ای پیش از مصرف، شسته نمی‌شوند، امکان نشستن گردوغبار روی آن‌ها و انتقال آلودگی به لیوان آب جوش وجود دارد.

نکات جالبی برای نگهداری مواد غذایی در یخچال


• چای‌های فوری کیسه‌ای فقط برای مواقع ضروری و مسافرت‌ها تولید شده اند، بنابراین خریدن چند بسته از آن‌ها و نگهداری شان در منزل کار معقولی به نظر نمی‌رسد.


• بعد از بازکردن بسته بندی چای‌های کیسه ای، حتما چای‌ها را با بسته بندی شان درون نایلونی قرار دهید و در آن را محکم گره بزنید. از آنجا که چای‌های کیسه‌ای پیش از مصرف، شسته نمی‌شوند، امکان نشستن گردوغبار روی آن‌ها و انتقال آلودگی به لیوان آب جوش وجود دارد.


• چای‌های کیسه‌ای به سرعت بوی محیط را به خود می‌گیرند، بنابراین از رها کردن طولانی مدت آن‌ها در محیط‌های باز و بدون بسته بندی اصلی شان (به خصوص در کنار خوراکی‌های بودار) خودداری کنید.


نکات نگهداری مواد غذایی در یخچال

یک جعبه مشخص تهیه کنید و تمامی مواد غذایی که تاریخ انقضای کوتاه مدت دارند را در آن قرار دهید و آن را در جلوی دید در یخچال قرار دهید تا در کوتاه‌ترین زمان تمامی آن‌ها را پیش از فاسد و خراب شدن استفاده کنید.
منبع: سیمرغ

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد