گوناگون

امکان جدید در ذخیره سازی ویدئوهای پخش زنده اینستاگرام

پارسینه: اینستاگرام امکانات بیشتری را برای بخش پخش زنده خود در نظر گرفته و امکان داده تا کاربران بتوانند این ویدئوها را تا ۲۴ ساعت بعد کماکان مشاهده کنند.

تا به حال مشاهده این ویدئوها تنها در زمان پخش آنها ممکن بود و بعد از پایان پخش زنده تماشای ویدئوهای پخش شده دیگر مقدور نبود.اما حالا اینستاگرام به اشتراک گذاری ویدئوهای پخش زنده را به مدت ۲۴ ساعت بعد از اتمام آنها امکان پذیر کرده است. اینستاگرام با این تغییرات در حال تغییر ویژگی ها و امکانات خود است و دیگر قصد ندارد صرفا یک پلاتفورم به اشتراک گذاری عکس باشد.

قابلیت پخش زنده ویدئوی اینستاگرام باعث شد این سایت راه خود را از اسنپ چت رقیب جدی خود جدا کند و نشان دهد که صرفا به دنبال تقلید از امکانات آن نیست. افزوده شدن بخش استوری به اینستگرام باعث افزایش ۵۰ میلیونی کاربران روزانه آن شد و این رقم را از ۲۰۰ میلیون نفر در ماه آوریل به ۲۵۰ میلیون نفر در ماه می افزایش داد.

در مقابل تعداد کاربران روزانه اسنپ چت حدود ۱۶۶ میلیون نفر است. تعداد کل کاربران اینستاگرام حدود ۷۰۰ میلیون نفر برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد