گوناگون

ببینید پهپاد کوچک FPV اوکراین چگونه پیشرفته ترین تانک روسی را منهدم کرد+ فیلم

ببینید پهپاد کوچک FPV اوکراین چگونه پیشرفته ترین تانک روسی را منهدم کرد+ فیلم

هواپیمای بدون سرنشین کوچک اوکراینی پیشرفته ترین تانک روسیه را مورد حمله قرار داد

به گزارش پارسینه به نقل از defence، ویدئویی که اخیرا توسط نیروهای اوکراینی منتشر شده است، یک پهپاد کوچک FPV را به تصویر کشیده است که به طور موثر تانک T-90M روسی را هدف قرار داده و مورد حمله قرار می دهد.

پهپادهای FPV یا پهپادهای دید اول شخص، وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین، مجهز به قابلیت هایی برای دید اول شخص هستند. اپراتورهای خارجی از عینک های تخصصی برای مشاهده محیط اطراف پهپاد استفاده می کنند. این پهپادها با پیشرفت‌های فناوری، از جمله تسلیحات، تقویت شده‌اند و آن‌ها را به واحدهایی به سبک کامیکازه تبدیل کرده‌اند که قادر به درگیری دقیق و مؤثر با اهداف دشمن با سرعت بالا هستند.

این فیلم دقت حمله پهپاد کوچک FPV را نشان می دهد که باعث شد پرسنل نظامی روسیه با عجله تانک را رها کنند. با وجود تلاش‌ها برای کنترل آن، تانک آسیب‌دیده در نهایت رها شد و سربازان روسی نگران حملات بیشتر نیروهای اوکراینی بودند.

تانک TM90 روسی ، که اوج فناوری و پیشرفته ترین تانک در زرادخانه روسیه به حساب می آید، علیرغم سیستم دفاعی خوب، آسیب پذیری هایی را به نمایش گذاشت.

این تانک زرهی اکنون در خط مقدم جنگ است تا زمانی که T-14 "آرماتا" که مورد انتظار بود، وارد استقرار کامل شود که البته تاکنوم بخشی از درگیری در اوکراین نبوده است.

 

حجم ویدیو: 5.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07 دانلود ویدیو

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد