گوناگون

استیو وزنیاک؛ "اپل در حال کار بر روی چیزهای جدیدی است که همه ما را شوکه می کند"

پارسینه: استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران اپل، اخیرا بیشتر نقش یک منتقد اپل را بازی می کرد .

استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران اپل، اخیرا بیشتر نقش یک منتقد اپل را بازی می کرد . با این حال، اینبار طی سخنرانی جدید خود در کنفرانس تکنولوژی ویلنیوس، چهره انتقادی به خود نگرفته است. او در مورد کاهش سهام اپل در 16 ماه اخیر گفت؛ " درست است که ارزش سهام اپل هم اکنون اندکی کاهش یافته، اما من در طول این چند وقت، شاهد صعود و نزول 2 برابر بیشتر طی مدت زمانی اندک نیز بوده ام."

استیو وزنیاک می گوید؛ "سبک و سیاق کار اپل همیشه اینگونه بوده که تمایل به ساخت محصولاتی جدید و نوآورانه داشته. حتی محصولاتی که تا قبل از آن نمونه خارجی نداشته را به خوبی عرضه می کند و هرگز سعی در نمونه برداری و بازسازی محصولات دیگر کمپانی ها را نداشته است. بنابراین من حدس می زنم که هم اکنون اپل آماده است و در حال کار روی چیزهای است که همه ما را شوکه کند. و من صادقانه می گویم که نمی دانم آنها چه می توانند باشند."

او اضافه می کند که: "من مدتها پیش به تلاش برای حدس زدن محصولات اپل می پرداختم. شایعاتی وجود دارند و آنها یا اشتباهند و یا کنسل می شوند."

منبع:موبایلستان

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد