گوناگون

جنیفر لوپز: طلاق از بن افلک نابودم کرد/ می خواهم مجرد بمانم

جنیفر لوپز: طلاق از بن افلک نابودم کرد/ می خواهم مجرد بمانم

در یک سال گذشته، بن افلک و جنیفر لوپز مجبور بودند حدس و گمان های بی پایانی را در مورد وضعیت ازدواج خود تحمل کنند.

به گزارش پارسینه به نقل از economic times، جنیفر لوپز برای فیلم جدیدش توقف ناپذیر در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو مورد تشویق قرار گرفت. در یک مصاحبه صریح، او در مورد رشد شخصی خود و چالش های تنهایی پس از طلاقش از بن افلک صحبت کرد.

این ستاره محبوب هالیوود درباره این موضوع گفت: از تنها بودن هیجان زده است و به دنبال کسی نیست.

در رابطه با زندگی عاشقانه‌اش، لوپز که در ۲۰ آگوست طلاق خود را از بن افلک اعلام کرد، ادامه داد که از شنیدن اینکه زمانی را به تنهایی سپری خواهد کرد، هیجان‌زده است. 

لوپز در این مصاحبه در مورد ارزش خودشناسی و چگونگی تبدیل شدن به یک فرد خوب به تنهایی صحبت کرد.

جنیفر در ادامه بدون اینکه اسمی از بن افلک ببرد گفت : در رابطه بودن من را تعریف نمی کند، من نمی توانم در دیگران دنبال خوشبختی بگردم، من باید خوشبختی را در درون خودم داشته باشم.

جنیفر در آخر درباره اینکه آیا از رابطه دوباره اش بعد از ۲۰ سال با بن افلک و ازدواج با او پشیمان است گفت : نه حتی برای یک ثانیه، این به این معنی نیست که این اتفاق نابودم نکرد که تقریبا کرد. اما الان از طرف دیگه با خودم فکر می کنم و می گویم این همان چیزی است که به آن احتیاج داشتم.

گفتنی است علیرغم طلاق، لوپز و بن افلک با هم ارتباطی احترام آمیز و دوستانه دارند و دوباره با فرزندان خود، مکس و اِم، و سرافینا و ساموئل متحد شدند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد