گوناگون

واکنش محسن هاشمی به شایعه رد صلاحیت پدرش

پارسینه: یکی از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبرهای مربوط به رد صلاحیت پدرش را "خبرسازی رسانه ای" دانست و گفت: سایت‌ها، نماینده شورای نگهبان نیستند که به جایش اظهارنظر کنند لذا باید از منبع رسمی این خبر را شنید.

یکی از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبرهای مربوط به رد صلاحیت پدرش را "خبرسازی رسانه ای" دانست و گفت: سایت‌ها، نماینده شورای نگهبان نیستند که به جایش اظهارنظر کنند لذا باید از منبع رسمی این خبر را شنید.

محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری درباره برخی خبرها مبنی بر عدم‌ احرازصلاحیت هاشمی رفسنجانی توسط شورای نگهبان، گفت: ما این خبرها را از سایت‌ها شنیده‌ایم و بیشتر آن را خبرسازی رسانه‌ای می‌دانیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

  • salam

    شطرنح باز و شطرنج . هاشمي استاد بازيهاي سياست است . او با سرباز و اسب و رخ چه كارها كه نمي كند ! او سياست خارجي را متعادل و از قويترين مديران داخلي استفاده مي كند . زمان به او ياد داده است :احترام به آزادي بيان ، توده هاي فقير،زنان و فرهيختگان از واجبات است . هاشمي ورژن 92 بسيار كامل و پخته تر از قبل شده است. او از 88 ببعد در كنار مردم جاي گرفت و تمام تريبونهاي رسمي خود را از دست داد.او را حمايت كنيم كه امام حمايت كرده و بقاي انقلاب را به او گره زده است.

  • علی

    بله هاشمی شطرنج باز ماهری است که قشر ضعیف و مستضعف را زیر پای مهره های خود له می کرد و فقط به فکر مات کردن بود.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد