گوناگون

ناطق نوری:کاندیداها باید پس از برگزاری انتخابات به قانون تمکین کنند

پارسینه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: کاندیداها پس از برگزاری انتخابات باید به قانون تمکین کنند و به تصمیمات نظام پایبند باشند.

علی‌اکبر ناطق نوری پس از حضور در حسینیه ارشاد و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در سخنان کوتاهی گفت: مردم حق شرکت در انتخابات را دارند و رای‌ دادن حق مردم است و مردم باید حق خود را بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنبه پس از انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری چه کاری باید انجام دهند، تصریح کرد: همیشه گفته‌ام که داوطلبان باید به قانون تمکین کنند و به تصمیمات پایبند باشند.

اسماعیلی رئیس سازمان‌های زندان‌های کشور نیز با حضور در این شعبه اخذ رای، رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم حضور چشمگیری در انتخابات دارند و صف‌های طویل پشت درب‌ها نشانه‌ عزم و اراده مردم است.

وی درباره ساز و کارهای انتخاباتی در کشور نیز گفت: کشور ما کشور انتخابات است و همه باید ساز و کارهای انتخاباتی را رعایت کنند.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد