گوناگون

مدیر سابق احمدی نژاد: دوست دارم به دولت يازدهم كمك كنم

قانون: چهره امروز با افتخار تقديم مي‌شود به احمدي از نوع صادقي‌اش كه مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در دولت دهم بوده است و اعلام كرده است : «دوست دارم به دولت يازدهم كمك كنم» .

وقتي ما آرزوي اين جوان را شنيديم احساسي توام از شادي و غم در دلمان افتاد و غبطه خورديم به حال دولت يازدهم كه همه دوست دارند كمكش كنند، حتي اهالي دولت دهم. همين مسئله ما را شگفت‌زده كرده است . البته ما نمي‌دانيم چرا اين اهالي عزيز در دوران مسئوليت خود در دولت دهم به دولت كمك نمي كردند و كار را به جايي رساندند كه وضعيت اين شد كه هست. حالا لازم ديديم با تقديم اين چهره به اين مقام محترم اين فرصت را ايجاد کرده و سوال فوق را مطرح کنیم .

البته ما در لابه‌لاي صحبت‌هاي ايشان دريافتيم كه وي نيز مانند خيلي ديگر از اهالي اينجا از سنت مالوف با دست پس زدن و با پا پيش كشيدن خوششان مي‌آيد . مثلا در جواب اين پرسش كه چه نمره‌اي به عملكرد شركت تحت‌تصدي‌تان در دوره حضورتان مي‌دهيد؟ گفته است: من نمی‌توانم نمره‌ای به عملکرد شرکت بدهم، کسانی که در خارج از این شرکت هستند باید به ارزیابی شرکت بپردازند و به عملکرد شرکت نمره دهند.

اما وقتي ترديد ديگران را در نمره دادن ديده است سريع صحبت‌هاي قبلي خود را با اين جملات تكميل كرده است كه " با این حال کارنامه عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در سی ماه اخیر درخشان بوده است و خدمات برجسته‌ای مانند بهره‌برداری از بزرگراه‌ها و جاده‌های بسیاری در کارنامه خود دارد. "
ارادتمند ز- ع

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد