گوناگون

برنامه‌ وزارت نیرو برای تامین آب مسکن مهر

پارسینه: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از برنامه‌ریزی مدون وزارت نیرو برای تامین آب واحدهای مسکونی مهر که مشکل نبود آب دارند، خبر داد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از برنامه‌ریزی مدون وزارت نیرو برای تامین آب واحدهای مسکونی مهر که مشکل نبود آب دارند، خبر داد.

رحیم میدانی ، در پاسخ به این سوال که آیا وزارت نیرو برنامه‌ای برای تامین آب واحدهای مسکونی مهر که احداث شده‌اند، اما به دلیل نداشتن آب واگذار نمی‌شوند، دارد، افزود: قطعا وزارت نیرو برای تامین آب واحدهای مسکونی مهر که اتفاقا یک کار عظیم و مهم است، برنامه مدونی دارد و نمی تواند از کنار این پروژه بی توجه بگذرد. وی ادامه داد: عموما تامین آب شرب این واحدهای مسکونی دشوار است، اما به هر حال وزارت نیرو برنامه مدونی در این خصوص دارد که آنها را به زودی اعلام و اجرایی می‌کند.

با گذشت حدود دو سال از آغاز واگذاری مسکن مهر،برخی از ساکنان مسکن مهر پرند(پایتخت مسکن مهر ایران) که حدود ۲ ماه است، ساکن این شهر شده‌اند از نبود، آب شرب گله دارند. البته برخی از واحدهای مسکونی مهر در سراسر کشور نیز آماده واگذاری هستند، اما به دلیل نداشتن آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود.

بنابراین گزارش، از حدود دو سال پیش علیرغم اینکه نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در حوزه مسکن مهر انتخاب شده، اما هنوز مشکل مسکن مهر در خصوص حل مشکل آب و برق رفع نشده است.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد