گوناگون

"در هر شهری که حوزه علمیه باشد سبب شادابی مردم آن شهر می‌شود"

پارسینه: خاتمی با بیان اینکه طلبه شدن هدیه خداوندی است، افزود: راهی که طلاب انتخاب می‌کنند سبب افتخار شیعیان و بالا بردن مذهب شیعه است.

به گزارش پارسینه، خبرگزاری تسنیم نوشت:

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع طلاب و روحانیت شهرستان انار، با اشاره به سالروز شهادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: دین و مذهبی که ما داریم نباید دین شعاری باشد، بلکه باید تعالیم اسلام در اعمال و رفتارمان جلوه کند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ما هر چه داریم از ائمه معصومین (ع) است و حوزه‌های علمیه میراث نبوت و امامت هستند، افزود: تعالیم اسلام باید در اعمال و رفتار شیعیان جلوه کند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه طلبه شدن هدیه خداوندی است، افزود: راهی که طلاب انتخاب می‌کنند سبب افتخار شیعیان و بالا بردن مذهب شیعه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در هر شهری که حوزه علمیه باشد، دین و مذهب آن شهر را بیمه می‌کند و سبب نشاط و شادابی مردمان آن شهر می‌شود.

وی تصریح کرد: هزینه در راه حوزه علمیه، حلال‌ترین و موثرترین هزینه‌ای است که در مسیر دین انجام می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه هر کس که استعداد طلبه شدن را دارد، باید بدون وقفه، به این حوزه‌ها بیاید، گفت: البته رفتار، کردار و منش فردی که به حوزه وارد می‌شود، باید در مسیر دین و تشیع باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلام و آمریکا به انرژی هسته‌ای و حقوق بشر کاری ندارند، خاطرنشان کرد: تنها هدف آنها از بین بردن دین و مذهب ما است و می‌خواهند که نظام اسلامی ایران نباشد.

ارسال نظر

  • الف

    جالبه معنی شاداب زیستن و هم فهمیدیم

  • پیراسته فر

    اگرحاج آقا میفرمودند"تشکیل حوزه "موجب سلامت آن شهرمیشود ویا تدین مردم و غنای فرهنگی میشود قابل قبول بود،اما حوزه را با شادابی ونشاط گره زده ما عقلمان ازدرکش ناتوان است.

  • میمون هالو

    مردیم از خوشی؛ خدایا شکرت که اینقدر دلخوشیم.
    من از مسوولین کمال تشکر را بابت امکانات رفاهی که برای مردم فراهم کرده اند؛ دارم. یه خدا قوتم چاشنی کارش.

  • ناشناس

    بايد ديد آمار ها از شهر قم چي نشون ميدن

  • ناشناس

    ما كه تو شهرمون دوتا داريم اما از زندگي سير شديم

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد