گوناگون

اعدام آخرین ایستگاه قاتل دانش آموز ۹ ساله

پارسینه: رییس کل دادگستری استان یزد گفت: قاتل دانش آموز ۹ ساله با تایید حکم دیوان عالی کشور به زودی مجازات خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: قاتل دانش آموز ۹ ساله با تایید حکم دیوان عالی کشور به زودی مجازات خواهد شد.

به گزارش میزان، محمدرضا حبیبی دراین باره اظهار کرد: دراین پرونده اولیای دم محمد رضا کودک مهریزی که قربانی اعتماد کودکانه خود شده بود، تقاضای قصاص کردند و وکیل متهم پرونده نسبت به رای دادگاه اعتراض کرد.

وی گفت: پرونده متهم به دیوان عالی کشور ارسال و پس از تائید به دادگستری یزد ارائه شده است. حبیبی افزود: با توجه به تائید نهایی از سوی دیوان عالی کشور و رای نهایی، اقدامات لازم از سوی مراجع قضایی در استان در زمینه این پرونده انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه متهم به قتل به زودی مجازات خواهد شد افزود: محمد رضا کودک ۹ ساله‌ای که به قصد شرکت در مراسم عزاداری از منزل خود خارج شده بود توسط قاتل با ترفند و به قصد آزار و اذیت ربوده و به منزل قاتل برده شد. در این پرونده متهم به قتل با یک ضربه چاقو به گلوی کودک، او را به قتل رساند و با قرار دادن جسم خونین وی، او را در داخل گونی گذاشته و در خیابان‌های اطراف‌‌ رها کرد.

رییس کل دادگستری استان یزد همچنین بیان کرد: با توجه به درخواست اولیای دوم مبنی بر قصاص قاتل، حکم وی اجرا خواهد شد و دستگاه قضایی بدون هیچگونه اغماض او را به اشد مجازات خواهد رساند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد