گوناگون

رئیس کمیسیون امنیت ملی:اسرائیل پیام داد/وزارت خارجه تکدیب کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی:اسرائیل پیام داد/وزارت خارجه تکدیب کرد

پارسینه: در حالی که رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی پس از تجاوز به قنیطره، از کانالی رسمی اعلام کرد که تصمیم ندارد، این ماجرا را ادامه‌دار کند و یا تب آن را بالا ببرد وزارت خارجه این موضوع را رد کرد.

به گزارش پارسینه، علاء الدین بروجردی شامگاه یکشنبه در برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم، در پاسخ به این سؤال که آیا ایران از برخی کشورهای دوست مانند روسیه پیامی از جانب رژیم صهیونیستی برای خودداری از تشدید اوضاع پس از عملیات قنیطره دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: ما از یک کانال رسمی این (پیام) را دریافت کردیم، که آنان اظهار علاقه کردند، تصمیم ندارند این ماجرا را ادامه دار کنند و یا تب آن را بالا ببرند، بنا بر این انتظار دارند که طرف مقابل به همین صورت عمل کند.

بروجردی خاطرنشان کرد: این واقعیت از یک کانال رسمی به یک مقام مسؤول در وزارت خارجه ما منعکس شده است؛ البته منظور من روسیه نیست، اما یک کانال رسمی است که این امر را از طریق وزارت امور خارجه به ما منتقل کردند .

بروجردی درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای آرام سازی اوضاع پس از عملیات مزارع شبعا گفت: تجربه پنج جنگ سال های 2000، 2006، 2008، 2012 و 2014 برای عدم پاسخگویی کافی است؛ باید گفت که در این پنج جنگ منصفانه‌ترین قضاوت آن است که رژیم صهیونیستی نمی خواهد این شکست برای ششمین بار در منطقه تکرار شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: قطعا هرگونه عکس العمل آنها موجب عکس العمل شدیدتر مقاومت خواهد شد و این می‌تواند بشکه باروت را منفجر کند و تبدیل به جنگ گسترده ای شود.

واکنش افخم به خبر دریافت پیام از اسرائیل

در همین حال مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص خبر منتشره درباره دریافت پیام از رژیم صهیونیستی برای خودداری از تشدید اوضاع پس از عملیات قنیطره اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه پیام رسمی یا غیر رسمی از رژیم نامشروع صهیونیستی دریافت نکرده است.
افخم اضافه کرد: نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور لبنان پیش از این در گفت‌وگو با معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه، از کشورمان برای برقراری آتش بس درجنوب لبنان درخواست کمک کرده بود.

ارسال نظر

  • ناشناس

    خاطرنشان کرد: ما از یک کانال رسمی این (پیام) را دریافت کردیم، که آنان اظهار علاقه کردند، .............................................مگه ارتباط دارید؟!

  • ناشناس

    علاء الدین بروجردی یا افخم ؟! کدومشون دروغ میگن؟!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد