گوناگون

قدردانی رییس جمهوری از مردم خراسان شمالی

قدردانی رییس جمهوری از مردم خراسان شمالی

پارسینه: رییس جمهور در پایان سفر استانی خود به استان خراسان شمالی از استقبال باشکوه مردم این خطه شمال شرق کشور از کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی یکشنبه شب پیش از ترک این استان اظهار کرد: مردم مهمان نواز خراسان شمالی با استقبال گرم خود از کاروان تدبیر و امید و با اجتماع بزرگشان در ورزشگاه بجنورد نشان دادند که به نظام اسلامی وفادارند .

روحانی افزود: دولت تدبیر و امید و تمام خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران خود را خادم کوچک این ملت بزرگ می دانند و به عنوان سرباز کوچک این مردم برای برداشته شدن مشکلات و موانع از مسیر توسعه کشور گام برمی دارند .

وی اضافه کرد: این استقبال نشان از احترام مردم به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسیری بود که ملت بزرگ ایران در 36 سال گذشته طی کرده و این نشان از وفاداری ملت ما به راه و فرهنگ اسلامی است .

رییس جمهوری اسلامی افزود: کاروان تدبیر و امید خود را موظف می داند تا تمام مطالبات مردم این استان را پیگیری کرده و به وعده هایی که در سفر استانی داده جامه عمل بپوشاند .

روحانی ضمن قدردانی از مردم شهرستان های خراسان شمالی از عدم توفیق برای حضور در شهرستان ها برای دیدار رو در رو با مردم این مناطق عذرخواهی کرد و گفت: تمام مسایل و مشکلاتی که نمایندگان رییس جمهوری در شهرستان ها رصد کرده اند را به طور اختصاصی مطالعه و پیگیری خواهم کرد .

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد