گوناگون

«الف مثل اصلاحات» از زیباکلام منتشر می شود

مجموعه‌اي از مقاله‌ها و گفت‌وگوهاي صادق زيباكلام در قالب يك كتاب منتشر مي‌شود.

به گزارش ايسنا، كتاب «الف مثل اصلاحات» دربرگيرنده‌ي مجموعه‌ي مقاله‌ها، گفت‌وگوها و يادداشت‌هاي اين پژوهشگر و تحليل‌گر سياسي است كه از سوي نشر روزنه براي دريافت مجوز نشر ارائه شده است

به گفته‌ي زيباكلام، اين مجموعه‌ شامل مقاله‌ها و گفت‌وگو‌هاي او در فاصله‌ي سال‌هاي 1384 تا 1388 است كه همه‌ي آن‌ها در رسانه‌ها و نشريات ايران منتشر شده؛ اما براي انتشار در قالب كتاب با ايرادهايي مواجه شده است.

او در اين‌باره گفت: اميدوارم اين مسأله چندان جدي نباشد و كتاب زود مجوز بگيرد. ضمن اين‌كه ‌همه‌ي اين آثار پيش‌تر در رسانه‌ها منتشر شده است و نبايد مشكلي داشته باشد.

زيباكلام همچنين عنوان كرد كه به تأليف كتاب «تولد اسراييل» مشغول است.

آخرين اثري كه به قلم اين استاد دانشگاه منتشر شده، كتاب «يادداشت‌ها انقلاب» بود كه نويسنده در آن‌ها به تحليل چگونگي شكل‌گيري و به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي‌ مي‌پردازد.

صادق زيباکلام متولد سال 1327 در شهر ري، داراي مدرک دکتراي علوم سياسي از دانشگاه برادفورد انگلستان و عضو هيأت علمي دانشگاه تهران است. از جمله‌ آثار او به كتاب‌هاي «هاشمي بدون روتوش»، «گفتن يا نگفتن»، «مقدمه‌اي بر انقلاب اسلامي»، «سنت و مدرنيته»، «تحولات سياسي و اجتماعي ايران»، «جامعه‌شناسي به زبان ساده»، «برخورد يا گفت‌وگوي ميان تمدن‌ها»، «هاشمي رفسنجاني و دوم خرداد»، «عکس‌هاي يادگاري با جامعه‌ي مدني» و «ما چگونه ما شديم؟» مي‌توان اشاره كرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد