گوناگون

طرح استیضاح وزیر علوم کلید خورد

پارسینه: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: طرح استیضاح محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مجلس کلید خورد و تاکنون امنضاهای لازم را به دست آورده و همچنان نیز این امضاها در حال افزایش است.

وی در همین رابطه افزود: این طرح آماده ارائه به هیأت رئیسه است و پس از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه به هیات رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.
متن طرح به شرح ذیل است:
با توجه به عدم تحقق برخی موارد و وجود ضعف‌ها و نواقص در عملکرد وزیر علوم، متن استیضاح محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تهیه شده و دلایل استیضاح به شرح ذیل است:
۱- عدم اجرای سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی
۲- عدم رشد علمی کشور
۳- عدم مدیریت صحیح و نظارت بر فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی
۴- عدم رسیدگی به وضعیت دانشجویان بورسیه برای جایابی و عدم پرداخت کمک هزینه تحصیلی که منجر به خودکشی دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه کاشان نیز شد.
۵- انتصاب مدیران فاقد صلاحیت لازم
۶- بازنشستگی اجباری و اخراج اساتید ارزشی
۷- برگزاری اردوهای مختلط و انتشار نشریات با محتوای لاییک، تشدید موضوعات قومی گرایی بین دانشجویان، تبلیغ رژیم طاغوت و منافقین
۸- استاد سالاری نامتعارف به شکلی که سیستم آموزشی نمی‌خواهد یا نمی‌تواند حقوق حقه دانشجویان را که تضییع می‌شود احیا کند.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • ناشناس

    کوتاهی در تعویض بعضی از روسای دانشگاههای معتبر تهران که کارایی ندارند و خسته شده اند را هم اضافه کنید تا در این مورد هم سوال شود.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد