گوناگون

سپاه قدرتمندترین نیروی نظامی در خاورمیانه

پارسینه: امروز سپاه پاسداران، قدرتمندترین نیروی نظامی تعیین کننده در خاورمیانه است و این باعث می شود که دشمنان نتوانند دچار هوسرانی نسبت به ملت ایران شوند.

تحریریه پارسینه : علی لاریجانی در مراسم یادواره شهدای سپاه حفاظت انصارالمهدی که در آستانه سالروز تشکیل این سپاه و در محل مجلس قدیم برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران برخلاف غالب ارتش های دنیا که در تهدید فرضی رشد کردند، در مقابله با تهدیدهای واقعی شکل گرفت، رشد کرد و بالنده شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی روحیه مجاهدت، مکتبی بودن و ارتباط با مردم را ویژگی و عوامل مهم عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه دانست.وی تأکید کرد: اینکه امروز کشور دارای امنیت است، موضوع کمی نیست و یکی از مهمترین عوامل این امنیت پایدار به نقش سپاه پاسداران برمی گردد که همیشه در فعالیت هایش منافع ملت برایش مهم بوده و این بسیار ذی قیمت است.

لاریجانی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران حفاظت انصارالمهدی گفت: شما خانواده شهدا باید به خود ببالید که باغبان امنیت و حفظ نظام انقلاب اسلامی هستید و شما سروران کشورید چرا که امنیت کشور مدیون فرزندان و همسران شماست.

وی با اشاره به تهدیدهای خارجی بعد از مسئله هسته ای افزود: این روزها، حرف های زیاد و بزرگتر می زنند اما مطمئن هستم که آنها در دل خودشان می دانند که نمی توانند با ایران درگیر شوند اما می خواهند جنگ روانی ایجاد تا اراده ها را متزلزل کنند.

رئیس مجلس تأکید کرد: امروز سپاه پاسداران، قدرتمندترین نیروی نظامی تعیین کننده در خاورمیانه است و این باعث می شود که دشمنان نتوانند دچار هوسرانی نسبت به ملت ایران شوند.لاریجانی تأکید کرد: ما نگاه به سرزمین هیچ کشوری نداریم اما اگر دنبال شیطنت باشند بدانند با حریف سختی مواجهند.

در این مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی از جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سپاه حفاظت انصارالمهدی با اهدای هدایایی تجلیل کرد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد