گوناگون

آقای شریعتمداری! اوباما کی با هانتینگتون دیدار کرده است؟!

سایت اتوبوس دات‌کام نوشت:

مدیرمسؤول روزنامه کیهان در در برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا»، گفته است : «هانتینگتون خطاب به اوباما گفت اگر در جنگ نرم که جنگ پیام‌هاست ما پیشرفت داشته و جلوتر از ایران هستیم، پس چرا در خاورمیانه همه علیه ما شوریده شده و نگاه‌شان به ایران است؟»

این اظهارات آقای شریعتمداری در حالی مطرح شده که دکتر ساموئل هانتینگتون که یک متخصص علوم سیاسی بود و به خاطر نظریه برخورد تمدن‌ها و پیش‌بینی کشمکش جهان غرب با جهان اسلام شهرت جهانی پیدا کرد، در ۲۴ دسامبر سال ۲۰۰۸ درگذشت و باراک اوباما نیز یک سال بعد در وارد کاخ سفید شده است.

این که چه زمانی و در کدام مکان باراک اوباما و هانتینگتون با یکدیگر دیدار و درباره جنگ نرم علیه خاورمیانه و ایران گفت‌وگو کرده‌اند، نامشخص است؛ اما با توجه به سخنان آقای شریعتمداری، این ملاقات باید پس از مرگ این متخصص علوم سیاسی رخ داده باشد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    دمتون گرم خیلی باحال بود. زدید تو خال

  • اميد

    احسنت

  • ناشناس

    البته سخن آقای شریعتمداری ناظر به تحولات اخير منطقه در اين يکساله است. پس نمی‌توانسته اين ديدار پيش از يکی دو سال پيش صورت گرفته باشد!

  • رحيمي

    اقاي شريعتمداري است ديگه ....خيلي جدي نگيريد..اگر دقيق شويد خواهد گفت اين اتفاق در خواب ديشبم بوده....

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد