گوناگون

براتلو: مشاکت انتخاباتی در پایتخت به ۴۰درصد می‌رسد

پارسینه: رئیس ستاد انتخابات استان تهران حضور مردم در این دوره از انتخابات مجلس را بسیار بیشتر از دوره های قبل خواند و پیش بینی کرد که مشاکت انتخاباتی در شهر تهران به 40درصد برسد.

مهر نوشت:

رئیس ستاد انتخابات استان تهران حضور مردم در این دوره از انتخابات مجلس را بسیار بیشتر از دوره های قبل خواند و پیش بینی کرد که مشاکت انتخاباتی در شهر تهران به 40درصد برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، صفرعلی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران شامگاه امروز جمعه در نشست خبری که در محل استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: در دوره انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم در سطح شهر تهران در حدود 32 درصد بود، در حالیکه در این دوره تا ساعت 7 بعد ازظهر این آمار از مرز 34 درصد گذشت و پیش بینی می شود به بیش از 40 درصد برسد.

وی با بیان اینکه هیچ گاه در دوره های قبل شاهد چنین حضور پرشوری در انتخابات مجلس نبوده ایم، گفت: استقبال مردم در این دوره از انتخابات به گونه ای بود که در اکثر شهرستان ها و بسیاری از شعب اخذ رأی تعرفه انتخاباتی به اتمام رسید و ما مجبور شدیم که برای آنها تعرفه انتخاباتی ارسال کنیم.

براتلو تصریح کرد: ما تا ساعت 3 بعدازظهر در شهرستان های استان تهران شاهد بودیم که 50 درصد واجدین شرایط رأی داده بودند که چنین چیزی نسبت به دوره های قبل قابل توجه است.

وی استقبال مردم از شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نشانه فهم، درک، بینش و ولایتمداری مردم شریف ایران دانست و افزود: همانطور که حضرت آقا فرمودند مردم سیلی آخر را می زنند، مردم این سیلی را زدند و تا همین جا نیز موضوع به اثبات رسید.

ارسال نظر

  • ناشناس

    براتلو راست میگه من رفتم رای بدم جمعیت را دیدم ولی مسلما از 30درصد بیشتر نخواهد بود

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد