گوناگون

عقب نشینی از سوال،دون شان مجلس است

پارسینه: وی گفت:ما خودمان در این تردیدیم که اگر قرار باشد این سوال هم همانند چندین سوال دیگر به نتیجه نرسد و یا عواملی به وجود آید که ما نمایندگان را شرعا یا قانونا مجاز نکند ، به ادامه پیگیری سوال اقدام نمی کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:یا سوال طرح نشود و یا به نتیجه برسد ؛ نتیجه به معنی رای آوردن استیضاح نیست و خواستار حل مشکلات هستیم ؛ قضیه آموزش و پرورش نباید به شکل سوال وزیر ورزش شود که تا پای تریبون رفت و منتفی شد؛ما این را نمی گذاریم اتفاق بیفتد.

عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:حاجی بابایی خودشان یک معلم است ، تجربه خوبی در آموزش و پرورش دارد و در آنجا بزرگ شده است و شاید میز گرفتگی شامل حالش نیست و فکر می کند سیاست های پیش رو درست است ، اما از دید جامعه تعلیم و تربیت خیلی از این سیاست ها درست نیست و شعاری و ویترینی است.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست ایشان در حوزه آموزش های قران کریم شعاری و ویترینی بود و نتوانست آنها را درست اجرایی کند ؛ سیاسته ای وی درباره معیشت فرهنگیان نیز به نتیجه نرسیده است و ایشان باید به نمایندگان حق دهد که از حوزه دانش آموزان سخن بگویند و اگر تا به حال به انتقادات و پیشنهادات نمایندگان خصوصا اعضای کمیسیون اموزش و تحقیقات دقت می کردند ، الان شاهد این همه مشکلات در این حوزه نبودیم.
نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما از وزیر می پرسیم چرا اولویت ها در آموزش و پرورش درست وضع نمی شود ، که درست نیز هزینه شود؟ در حال حاضر مهمترین اولویت فضای فیزیکی و آموزشی یک مدرسه است .

فیاضی گفت:همین امر زمینه را برای سوال و استیضاح از وزیر باز کرد که دارای ۱۸ محور است و ما هنوز مقدمات را انجام نداده ایم و بعد از اعلام وصول تقسیم می شود در محورهای بودجه، ساختار آموزش پرورش ، برنامه ریزی، پرورشی و حوزه های مختلف.

وی گفت:ما خودمان در این تردیدیم که اگر قرار باشد این سوال هم همانند چندین سوال دیگر به نتیجه نرسد و یا عواملی به وجود آید که ما نمایندگان را شرعا یا قانونا مجاز نکند ، به ادامه پیگیری سوال اقدام نمی کنیم.

فیاصی ادامه داد: اتفاقات گذشته ، استیضاح ها و سوالات این آلارم را به طراحان سوال و یا استیضاح می دهد که حواس خودشان را جمع کنند و مطمئنا ذکاوت لازم در این سوال و استیضاح لحاظ می شود ، زیرا خود طراحان بر این باورند که اگر قرار است نیمه راه سوال منتفی شود ، بهتر است که طرح نشود ؛ زیرا اعتقاد داریم طرح کردن و عقب نشینی کردن از سوال کار بسیار سخیف و دون شان مجلس شورای اسلامی است .

وی در خاتمه گفت:یا سوال طرح نشود و یا به نتیجه برسد ؛ نتیجه به معنی رای آوردن استیضاح نیست و خواستار حل مشکلات هستیم ؛ قضیه آموزش و پرورش نباید به شکل سوال وزیر ورزش شود که تا پای تریبون رفت و منتفی شد ؛ ما این را نمی گذاریم اتفاق بیفتد.

منبع:اعتدال

ارسال نظر

  • رسولی

    اولین شکست فیاضی درمقابل ناطق درسال92 رقم خورد خداراشکر که هنوز قدرت ناطق نون مردم نور ومحموداباد رامیرساند
    ناطق نوری باعوض کردن رییس هیات بوکس مازندران واوردن علی بابایی برای ریاست نشان دادهنوز یک سرو گردن بالاتر از فیاضی است وی بدون برگزاری مجمع عمومی سر عبدالوحمیدفیاضی رابه پایین اورد
    واین افتخار فراموش شدنی نیست

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد