گوناگون

باهنر:تعداد کاندیداها باید به حداقل برسد

پارسینه: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، تاکید کرد: ما در طول سی و اندی سال از انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور داشتیم که این انتخاباتها هم آزاد بوده و هم با حضور گسترده مردم برگزار شده است و انشاء الله انتخابات آینده نیز همچون انتخابات گذشته برگزار خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درمورد ائتلاف اصولگرایان و در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید که در نهایت این ائتلاف با چند کاندیدا به کار خود ادامه دهد، گفت: تلاش ما این است که تعداد کاندیداها به حداقل برسد.

محمد رضا باهنر در واکنش به استفاده از کلید واژه انتخابات آزاد در داخل کشور و با اشاره به هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع، اظهار داشت: در ماههای اخیر و در آستانه انتخابات 92 شاهدیم که کلید واژه" انتخابات آزاد" هم توسط نیروهای اپوزوسیون خارج نشین وهم توسط بعضی از مسئولین وافراد مهم کشور به کار برده می شد و کم کم داشت تبدیل می شد به یک کلید واژه ای برای رخ دادن برخی اتفاقات و زیر سوال بردن انتخابات گذشته.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، تاکید کرد: ما در طول سی و اندی سال از انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور داشتیم که این انتخاباتها هم آزاد بوده و هم با حضور گسترده مردم برگزار شده است و انشاء الله انتخابات آینده نیز همچون انتخابات گذشته برگزار خواهد شد.

وی توصیه های رهبری را به موقع و موجب هوشیاری مردم دانست و خاطر نشان کرد: کسانی که این نوع بحث ها را مطرح می کنند و در صدد ایجاد تردید در اذهان عمومی هستند و یا کسانی که ندانسته به این مباحث دامن می زنند بدانند که مردم آگاه هستند و با بصیرت خود همچون گذشته هرگونه توطئه ای را خنثی خواهند ساخت.

باهنر، همچنین درمورد ائتلاف اصولگرایان و در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید که در نهایت این ائتلاف با چند کاندیدا به کار خود ادامه دهد، گفت: تلاش ما این است که تعداد کاندیداها به حداقل برسد.

طبق برنامه پنجم باید هرسال از تعداد کارمندان دولت کم شود نه زیاد/دولت نیرو نیاز ندارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، همچنین در مورد مصوبه اخیر دولت و مجوز استخدام 500 هزار نفر گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اختیارات قانون اساسی به دولت اعلام کرده است که این مصوبه مغایر با قانون برنامه پنجم، قانون بودجه و خلاف قانون خدمات کشوری است و باید متوقف شود.

باهنر با بیان اینکه استخدام بدون ضابطه و بی قید وشرط به مصلحت کشور و نظام اداری نیست، گفت: اولا دولت این همه نیرو نیاز ندارد که استخدام کند و تنها می تواند نیروهایی که بازنشسته می شوند آنهم تنها در رابطه با پستهای تصدی گری استخدام کند و همچنین نیروهایی که در امر حکومتی هستند می تواند جایگزینی هایی را در این بخش انجام دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: درطول برنامه پنجم باید در سال از تعداد کارمندان دولت کم شود؛ بنابراین دولت نمی تواند نیرویی استخدام کند.
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

  • مرتضی خاکپور

    و باید از کاندیداهای انتخابات 1392 ریاست جمهوری سوال شود که آیا مستمری حقوق رزمنده های جبهه و جنگ و جانبازان زیر 25٪ را پرداخت می کند یا نه ؟!
    اگر در ماه اول ریاست جمهور شدن خودش پرداخت می کند که مشکل حل است و به همه خانواده شهید و جانبازان و رزمنده ها مستمری حقوق و خانه و درمان و دیگر امکانات رفاهی را می دهد و متعهد می شود ؟!
    و اگر پرداخت نمی کند . دلیل مخالفت خودش با رزمنده ها و خانواده شهید و جانبازان را کامل و واضع توضیح دهد ؟!
    و چون هنوز رئیس جمهور نشده و مسئولیتی ندارد براحتی می تواند تصمیم بگیرد که توضیح دهد و نظر خودش را بیان کند ؟!
    و این سوال را باید از همین امروز و همه وقت و همه جا و تکراری از کاندیداهای ریاست جمهوری سال 1392 پرسید و جواب گرفت .
    بعدا میگویم ؟ مجلس باید تصمیم بگیرد ؟ لایحه می دهم ؟ و اصلاحیه می دهم ( که رزمنده ها و جانبازان زیر 25٪در آن جایی ندارند ) ؟و غیره و غیره و غیره ... یعنی که می خواهد طفره برود ؟! و طفره رفتن یعنی اینکه مخالف پرداخت است ؟!
    بنابراین 1- از دولت فعلی باید اقدام کنیم و بخواهیم که کل حقوق رزمنده ها را پرداخت کند .
    2- باید از همین امروز و هر روز و همه وقت و همه جا از کسانی که قصد کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری آینده را دارند این سوال را که (که آیا مستمری حقوق رزمنده های جبهه و جنگ و جانبازان زیر 25٪ را پرداخت می کند یا نه ؟! ) پرسید و جواب صریح و منطقی گرفت . و یک نفر بعنوان خبرنگار فقط کارش پرسیدن و انتشار همین سوال رسیدگی به رزمنده ها باشد و لاغیر و لاغیر .
    موفق باشید . سلام بر مهدی (عج)

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد