گوناگون

واکنش ایران به ادعا‌های مطرح‌شده درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

واکنش ایران به ادعا‌های مطرح‌شده درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

پارسینه: وزیر امور خارجه در پیامی توییتری گفت: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.

پارسینه : وزیر امور خارجه می‎گوید که ایران بر سر حاکمیت و تمامیت ارضی خود تعارفی ندارد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در پیامی توییتری تاکید کرد: بر سر استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی ایران، با هیچ طرفی تعارف نداریم.

واکنش ایران به ادعا‌های مطرح‌شده درباره جزایر سه‌گانه ایرانی

پیشتر ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه مطالب مندرج در بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و روسیه را در خصوص جزایر سه‎گانه ایرانی مردود دانسته و گفته بود: این جزایر تعلق ابدی به ایران داشته و صدور این‌گونه بیانیه‌ها با روابط دوستانه ایران و همسایگان مغایرت دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر استمرار سیاست حسن همسایگی و احترام متقابل، توسعه و ثبات منطقه را مسئولیت جمعی کشور‌های منطقه می‌داند.

منبع: میزان

ارسال نظر

  • ناشناس

    ههه روسیه۰۰۰۰

  • ناشناس

    روسیه حرف بدی نزده ، فقط از منافعش حمایت کرده ، اصل دیپلماسی همین هست ، همه که مثل ما نیستند ، قاسم سلیمانی بیش از ۴ سال در عراق و سوریه جنگید به خاطر امنیت مردم منطقه ، از این جنگ چیزی عایدمان نشد ، الان باید یک چیزی دستی بهشون بدهیم .بهتر هست که ما هم در رفتار و عملکردمان چه داخلی و چه خارجی تغییر و تحول بدهیم ، به خاطر منافع شخصی مان دور کشور حصار نکشیم ، ، با دنیا سرشاخ نشویم که احیاناً ممکن هست ، روزی باعث سقوطمان شوند ، منافع ملی و منافع مردم را در نظر بگیریم ، به خاطر سرزمینمان بدون هیچ ترس و اضطرابی پشت نیز مذاکره بنشینیم ، از ارتباط و تعامل با دنیا نهراسیم ، چون تنها این ملت هست که برای ما می ماند . وقتی از مسئولان خواستیم ، طرفین جنگ روسیه اوکراین را به پایان جنگ دعوت کنند ، به فکر منافعمان بودیم . الان هم یک مسئولان پشت تربیون بیاید و طرفین درگیر جنگ را به آرامش و صلح دعوت کند ، چون این وسط مردم هستند که قربانیند .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد