گوناگون

موحدي کرماني: مسئولان بهتر است به فکر مشکلات بيکاري، گراني و اقتصادي مردم باشند

پارسینه: امام جمعه موقت تهران با اشاره به اختلافات داخلي در کشور گفت: بنا به فرمايشات "مقام معظم رهبري" توطئه دشمن ايجاد اختلاف و فشار اقتصادي در داخل است به اين اميد که ملت را از نظام جدا سازد.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه مردم پاي نظام ايستاده‌اند و ملت ايران در طول 34 سال انقلاب امتحان خود را پس دادند، گفت:مسئولان بهتر است به فکر مشکلات بيکاري، گراني و اقتصادي مردم باشند و وظيفه آنها اين است که در کنار صبر و امتحان مردم به وظائف خود عمل کنند.

آيت‌الله محمدعلي موحدي کرماني امروز در نماز جمعه تهران در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) با اشاره به اصل تقوا اظهار داشت: اگر کسي تقواي الهي را رعايت نکند با حالت اسلام از دنيا نمي‌رود.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه روز بزرگي را در پيش داريم، گفت: 22 بهمن ماه به عنوان ايام‌الله بايد در ذهن هر فرد ايراني و به عنوان روزي که چشم همگان را خيره و متوجه فرامين الهي مي‌سازد، باقي بماند.

وي افزود: در 22 بهمن مشخص شد اگر همه قدرت‌هاي اسکتباري و نفاق به يکديگر متحد شوند، خداوند همه آنها را نابود مي‌سازد.

آيت‌الله موحد کرماني با بيان اينکه وعده‌هاي الهي در 22 بهن تحقق يافت، تصريح کرد: ايستادگي، مقاومت، همراهي مستضعفين با امام از جمله مواردي است که محقق شد و لازم مي‌دانم تذکر دهم که اين امت به برکت وحدت و حول محور امامت نظام طاغوتي را نابود ساخت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به نقش حضرت امام خميني (ره) در انقلاب اسلامي بيان داشت: ايستادگي ايشان مقابل تمامي توطئه‌ها و تزلزل‌ها و فريادهاي محکمشان به دشمنان و همچنين اعطاي آرامش به دل‌هاي مضطرب ملت ايران را آزاد و مستقل کرد.

وي افزود: هر فرد ايراني بايد مراقب خطرهايي که انقلاب و نظام را تهديد مي‌کند‌، باشد و اجازه رخنه آنها را به درون نظام ندهد.

آيت‌الله موحدي کرماني خطاب به ملت ايران تأکيد کرد: از دشمنان نترسيد و بدانيد که خداوند دشمنان را نابود خواهد ساخت و دشمن با نقشه‌هايي که عليه نظام جمهوري اسلامي طرح‌ريزي مي‌کند، نابود خواهد شد.

وي افزود: وظيفه خود مي‌دانم که به شما بگويم بترسيد از اينکه فرهنگ شما غربي شود و بد‌حجابي، زير‌ميزي‌ها، پارتي‌بازي‌ها و رشوه‌ها به عنوان فرهنگ جامعه و ادارات ايران متداول شود.

آيت‌الله کرماني در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته با تأکيد بر اينکه تقوا را به عنوان توشه و سرمايه خود قرار دهيد، گفت: انسان‌هايي که تقوا داشته باشند خداوند آنها را در فضاي نور قرار مي‌دهد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اختلافات داخلي در کشور گفت: بنا به فرمايشات "مقام معظم رهبري" توطئه دشمن ايجاد اختلاف و فشار اقتصادي در داخل است به اين اميد که ملت را از نظام جدا سازد.

آيت‌الله موحدي کرماني با اشاره به مشکلات کشورها "مصر"، "سوريه" و "عراق"در چند سال اخير بيان کرد: اختلافات داخلي و تفرقه از جمله مشکلات اصلي در اين کشورهاست و بدانيد اگر همه ما حول محور ولي فقيه متحد باشيم، آمريکا نابود مي‌شود.

وي افزود: بزرگان و سران بايد مراقب باشند، نبايد اختلاف و نزاعي پيش آيد که موجب غم دوستان و خوشحالي دشمن شود و بهتر است که مشکلات در جلسات کاملا دوستانه حل و فصل شود.

آيت‌الله موحد کرماني با اشاره به اختلاف ميان قواي "مجريه و مقننه" تصريح کرد: در هفته اخير مسئله‌اي پيش آمد که اي کاش چنين نمي‌شد و دوستان انقلابي ما به خاطر چنين مسئله‌اي رنجيده خاطر شدند و بايد بدانيم خيلي‌ها به دنبال مقصرند و به همين خاطر بايد از تخاصم به دور باشيم.

وي ادامه داد: مردم از شما مسئولين انتظار همدلي و صميميت را دارند و تخاصم زيبنده نظام جمهوري اسلامي نيست و بهتر است که به مشکلات مردم رسيدگي شود.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه مردم پاي نظام ايستاده‌اند، تأکيد کرد: ملت ايران در طول 34 سال انقلاب امتحان خود را پس دادند. بمباران‌ها را تحمل کردند و مشت‌ها را گره کردند و مرگ بر آمريکا گفتند و بدانيد که ملت ايران نظام خود را با مسائل اينچنيني از دست نمي‌دهند چرا که نظام عين ديانت مردم است.

وي ادامه داد: مسئولان بهتر است به فکر مشکلات بيکاري، گراني و اقتصادي مردم باشند و وظيفه آنها اين است که در کنار صبر و امتحان مردم به وظائف خود عمل کنند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: روز 19 بهمن روز پيوستن نيروي هوايي ارتش به امام و انقلاب بود و با اين پيوستن نشان دادند که کمر نظام، طاغوت را در هم شکست.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد