گوناگون

ذره بین مجلس روی اعتبارات فرهنگی دولت

پارسینه: با تصویب نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص از نحوه هزینه کرد اعتبارات فرهنگی در خصوص قانون بودجه سال های 1389 و 1390 کل کشور انجام می شود.

با تصویب نمایندگان مجلس تحقیق و تفحص از نحوه هزینه کرد اعتبارات فرهنگی در خصوص قانون بودجه سال های 1389 و 1390 کل کشور انجام می شود.


تحقیق و تفحص از هزینه کرد اعتبارات فرهنگی موضوع قانون بودجه سال های 89 و 90 در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با 126 رای موافق، 43 رای مخالف و 12 رای ممتنع به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

عده ای از نمایندگان که در جلسه مشترک با حضور مسئولان دستگاه اجرایی ذیربط تحقیق و تفحص را مورد بررسی قرار داده بودند، با ذکر دلایلی درخواست رد این تحقیق و تفحص را داشتند.

این نمایندگان در بیان دلایل رد تقاضای تحقیق و تفحص اعلام داشتند که بودجه فرهنگی سال 1390 ابهام ندارد به دلیل اینکه کمیسیون فرهنگی به صورت شفاف بودجه را تصویب کرده است.

این نمایندگان همچنین اظهار داشتند در خصوص بودجه فرهنگی سال 89 موارد ذکر شده در اظهارات نماینده درخواست کنندگان تحقیق و تفحص، خاص برخی استان ها بود و عمومیت نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد