گوناگون

یک بازیگر ایرانی راهی «آوینیون» فرانسه شد

پارسینه: بهاران بنی‌احمدی بازیگر جوان تئاتر و سینما برای حضور در کارگاه‌های آموزشی جشنواره‌ی «آوینیون» راهی فرانسه شد.

جشنواره‌ی «آوینیون» که یکی از مهمترین جشنواره‌های تئاتری دنیاست‌، کارگاهی آموزشی را با حضور تعداد محدودی از هنرمندان کشورهای مختلف برپا می‌کند و در این دوره از این کارگاه‌ها، بهاران بنی‌احمدی به عنوان هنرمند جوانی از ایران حضور دارد.

هنرجویان شرکت کننده در این کارگاه‌ها علاوه بر اینکه آثار جشنواره را می‌بینند این فرصت را دارند که زیر نظر استادان برتر دنیا کارگاه‌های آموزشی بگذرانند. این کارگاه‌ها در این دوره از جشنواره با نمایندگانی از کشورهای مختلف آمریکا‌یی‌، اروپایی برگزار می‌شود و از قاره آسیا فقط دو کشور ایران و ترکمنستان حضور دارند.

گفتنی است این کارگاه‌ها که همزمان با برگزاری جشنواره به مدت دو هفته برپا هستند،‌ امکانی است که جشنواره‌ی «آوینیون» ایجاد می‌کند تا هنرمندان کشورهای مختلف بتوانند فرهنگ‌هایشان را با یکدیگر مبادله کنند و ضمن اینکه با فرهنگ فرانسه و به ویژه جشنواره معتبر آوینیون آشنا شوند.

بهاران بنی‌احمدی هنرمند جوانی است که در کارنامه هنری‌اش همکاری با امیررضا کوهستانی دیده می‌شود.او سال گذشته یکی از بازیگران فیلم «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی بود.

در این دوره از جشنواره‌ی تئاتر «آوینیون» هیچ نمایشی از ایران شرکت نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد