گوناگون

«برادران کوئن» در فستیوال هالیوودی‌ها

پارسینه: سپتامبر، ماه فستیوال‌های مختلف سینمایی است. فیلم‌های زیادی این ماه در فستیوال‌های ونیز، تلوراید، تورنتو و نیویورک اکران می‌شوند و...

سپتامبر، ماه فستیوال‌های مختلف سینمایی است. فیلم‌های زیادی این ماه در فستیوال‌های ونیز، تلوراید، تورنتو و نیویورک اکران می‌شوند و تقریبا همه فیلم‌هایی که قرار است تا پایان سال پخش شوند یا امیدوارند جوایز فصلی کسب کنند و همچنین خود را برای اسکار هم آماده می‌کنند، نمایش فستیوالی خود را خواهند داشت.

اما فستیوال خود هالیوود یعنی «موسسه فیلم آمریکا (AFI)» در نوامبر برپا خواهد شد و فیلم‌های جامانده فرصت خواهند داشت تا در این محفل آخر، نمایش داده شوند. «شکارچی روباه»، از آن جمله فیلم‌هاست که با بازی ستارگانی چون «چانینگ تاتوم» و «مارک روفالو»، هشتم‌نوامبر و در روز هشتم فستیوال نمایش اولیه خود را خواهد داشت.

«نجات آقای بنکس»، با بازی «تام هنکس» نقش والت دیزنی نیز هفتم‌نوامبر نمایش داده می‌شود. البته این فیلم، یک ماه زودتر در فستیوال فیلم لندن نیز نمایش داده خواهد شد. فیلم «درون‌لوین دیویس» به کارگردانی «جوئل و اتان کوئن» نیز که پیش‌تر در فستیوال فیلم «کن» امسال نمایش داده شده بود، در اختتامیه فستیوال AFI در 14نوامبر پخش خواهد شد.

«شکارچی روباه» از «بنت میلر» کارگردان فیلم موفق «مانی‌بال» (2011)، بر اساس ماجرای واقعی ساخته شده و به داستان کشتی‌گیر المپیکی، مارک شولتز می‌پردازد. این فیلم، بر اساس خودنگاری از مارک شولتز نوشته شده است.

«نجات آقای بنکس» نیز به داستان زندگی والت دیزنی سازنده «میکی‌ماوس» می‌پردازد. در این فیلم، «اما تامپسون» هم بازی می‌کند.

و فستیوال AFI، بیست‌و‌هفتمین سال خود را خواهد گذراند و امسال قرار است «اگنس واردا» هنرپیشه و کارگردان 85 ساله فرانسوی -بلژیکی‌الاصل- به‌عنوان کارگردان هنری، میهمان ویژه این فستیوال باشد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد