گوناگون

حراج ايده هاي تجاري در يك برنامه تلويزيوني!

پارسینه: «كسب و كار» عنوان يك برنامه تلويزيوني است كه قصد دارد ايده هاي تجاري كه در جشنواره هاي دانشجويي و ملي مطرح شده اند، براي صاحبان سرمايه به حراج بگذارد.

گروه دانش و اقتصاد شبكه تهران برنامه هايي را براي نيمه دوم امسال تدارك ديده است كه از جمله مي توان به برنامه «كسب و كار» اشاره كرد.
در اين برنامه گروهي از ايده هاي كسب و كار كه در جشنواره هاي دانشجويي و ملي در زمينه بخش مالي مطرح شده اند، به حراج گذاشته مي شوند و صاحبات ايده خود نسبت به معرفي ايده هاي تجاري اقدام مي كنند تا صاحبان سرمايه با امتياز دادن آن را مورد ارزيابي قرار دهند تا بعدها در حراج حضوري ايده هاي برتر فروخته شود.


** تداوم سيب
برنامه زنده و گفت و گو محور «سيب» نيز در نيمه دوم امسال نيز قصد دارد با حضور كارشناسان از شبكه تهران به بررسي بيماري ها و روش هاي پيشگيري و درمان بپردازد.
هدف از توليد و پخش اين برنامه افزايش سطح اطلاعات و آگاهي شهروندان از دستگاه بدن و نكات مراقبتي ارگان هاي مختلف بدن و بيماري هاي شايع است.

** مسابقه بي سابقه
اين مسابقه، يك مسابقه مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات است و با بهره گيري از اين ابزارها سعي در ايجاد رقابت و هيجاني وصف ناپذير در بين خانواده هاي ايراني و شناسايي افراد با ذهن برتر دارد.
مخاطبان اين مسابقه نوجوانان و جوانان علاقه مند به مباحث مربوط به فناوري اطلاعات و ارتباطات هستند كه سعي دارند با بهره گيري از اين دانش زندگي روزمره خود را تسهيل كنند.

** ثروت آفرينان
اين برنامه قصد دارد به موضوع كارآفريني و به دنبال آن ثروت آفريني در جامعه به عنوان يك ارزش بپردازد و افراد موفق در اين عرصه را معرفي كند.
بر اين اساس افراد ايراني موفق در عرصه ثروت آفريني با تاكيد بر روش هاي توليد ثروت و خلاقيت آنها و همچنين بيان گوشه اي از تجربيات تلخ و شيرين زندگي آنها است.

**فناورانه
«فناورانه» برنامه جديدي از گروه دانش و اقتصاد شبكه تهران است كه با رويكرد آشنايي عموم مردم تهران با فناوري هاي نوين بخصوص فناوري اطلاعات و توانمندسازي اقشار مختلف در بكارگيري اين دانش با هدف ارتقاي سطح زندگي طراحي شده است.
اين برنامه مي خواهد به خانواده ها درباره فوايد و خطرات در كمين كاربران اينترنت بخصوص جوانان و نوجوانان آموزش دهد و به همين خاطر در هر قسمت اين برنامه يكي از فناوري هاي جديد كاربردي معرفي و آخرين تحولات دنياي كامپيوتر، اينترنت، تلفن همراه، خودرو و ... معرفي مي شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد