گوناگون

«کلاه پهلوی» از ساوه رفت

پارسینه: فیلم‌برداری بخش های تازه‌ای از سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» پس از گذشت 10 روز در شهرستان ساوه به پایان رسید و گروه سازنده با حضور دوباره در تهران، آماده فیلمبرداری بخش‌های دیگری از سریال خواهند شد.

به گزارش سینما خبر، شهر ساوه که در مراحل مختلف فیلم‌برداری این سریال، میزبان گروه سازنده «کلاه پهلوی» بوده، از روز هشتم اردیبهشت ماه دوباره پذیرای گروه سازنده کلاه پهلوی بود.در این مرحله از کار، گروه سازنده با حضور در مجموعه تاریخی مسجد جامع ساوه، بخش هایی از سریال را مقابل دوربین بردند که مهم‌ترین آنها اجرای یک تعزیه بود.

بخش مهمی از بازیگران سریال در این لوکیشن مقابل دوربین رفتند. امین حیایی، امیرعلی دانایی، داریوش فرهنگ، محمدرضا شریفی‌نیا، نگین محسنی، سیروس گرجستانی، رحمان باقریان،مهدی تقی نیا، مسعود حجازی مهر و نوید دری بازیگرانی بودند که در صحنه های مربوط به تعزیه ایفای نقش کردند.همچنین در این بخش از کار، برخی از بازیگران ساوه‌یی همچون: رضا نمازی، احمد شاهرخ، حمید سرلک، اصغر تنهایی، علی غمخوار و محمد سپه سالار هم که پیش از این در «کلاه پهلوی» حضور داشتند، در این بخش مجددا مقابل دوربین به ایفای نقش پرداختند.

نکته قابل توجه دیگر درخصوص حضور گروه سازنده در ساوه این بود که به دلیل همزمانی تدوین سریال با پخش آن، «سیامک میهماندوست» تدوین‌گر سریال با استقرار در شهرستان ساوه، بخش‌های جدید فیلم برداری شده سریال را در همان مکان تدوین و به رویت تهیه کننده و کارگردان سریال رساند تا بخش‌های مذکور هرچه زودتر برای پخش آماده شوند.

فیلمبرداری این بخش از سریال همچنین با حادثه دردناکی برای کارگردان سریال همراه بود. اواخر هفته گذشته در یک حادثه رانندگی، خواهر زاده جوان کارگردان سریال کلاه پهلوی فوت می‌کند و با همکاری گروه سازنده و در خلال حضور یک روزه سیدضیاءالدین دری در مراسم ختم خواهرزاده‌اش، برخی از پلان‌های سریال توسط گروه، کارگردانی می شود.

در روزهای آینده گروه سازنده «کلاه پهلوی» فیلمبرداری سریال را در لوکیشن‌های جدیدی همچون: کاخ سعد آباد، محوطه وزارت خارجه، پُست خانه میدان امام خمینی (ره) و در نهایت شهرک سینمایی غزالی ادامه خواهند داد.تاکنون 29 قسمت از این سریال پخش شده و با پخش 25 قسمت باقیمانده سریال، پخش این اثر تلویزیونی در پاییز سال 92 به پایان خواهد رسید. این سریال به کارگردانی «سید ضیاءالدین دری» و تهیه کنندگی «محمد تختکشیان» برای شبکه یک سیما تولید می شود.

منبع : سینما خبر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد