گوناگون

انتخابات ۱۳۹۲ – سعید جلیلی+فیلم

پارسینه: سعید جلیلی متولد سال ۱۳۴۴ در شهر مشهد به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا مقطع دکتری علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق به پایان رسانده و سابقه‌ای ۱۸ ساله در وزارت امور خارجه دارد.

سعید جلیلی متولد سال ۱۳۴۴ در شهر مشهد به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا مقطع دکتری علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق به پایان رسانده و سابقه‌ای ۱۸ ساله در وزارت امور خارجه دارد. عنوان پایان‌نامهٔ او «سیاست خارجی پیامبر» بود و در دانشگاه امام صادق به تدریس «دیپلماسی پیامبر» می‌پردازد. او در ۳۰ سالگی به ریاست اداره بازرسی وزارت امور خارجه برگزیده می‌شود و تا سال ۱۳۷۵ رئیس این اداره باقی می‌ماند. پس از آن تا سال ۱۳۷۶ که محمد خاتمی به ریاست جمهوری می‌رسد به عنوان معاون اداره اول آمریکا در وزارت امور خارجه فعالیت می‌کند. پس از آنکه این پست از او گرفته شد به سمت مدیریت بررسی‌های جاری دفتر رهبری انتخاب شد. تا اینکه در دولت محمود احمدی‌نژاد به وزارت امور خارجه بازگشت و به عنوان معاون اروپا و آمریکا به فعالیت پرداخت. در این مدت به همراه علی لاریجانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی در برخی مذاکرات با خاویر سولانا حضور داشت.

|گفتگوی ویژه خبری اصلاح شد|

sjalili انتخابات 92 سعید جلیلی

download انتخابات 92 سعید جلیلی گفت و گوی ویژه خبری:

دانلود: Embedupload Direct Link

download انتخابات 92 سعید جلیلی برنامه با دوربین:

دانلود: Embedupload Direct Link

download انتخابات 92 سعید جلیلی پاسخ به ایرانیان خارج از کشور:

دانلود: Embedupload Direct Link

منبع:دانلودها

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد