گوناگون

رادان: همیشه دوست داشتم در یک فیلم دفاع مقدسی بازی کنم

پارسینه: بازیگر فیلم "حکایت عاشقی" در نشست خبری این فیلم گفت: خیلی وقت بود که دوست داشتم در زمینه دفاع مقدس کار کنم و البته اکنون هم این فیلم را در این ژانر نمی‌دانم چون بیشتر در مورد شهر حلبچه بود

به گزارش پارسینه، احمدرضا رمضان زاده کارگردان فیلم سینمایی "حکایت عاشقی" در نشست خبری این فیلم که با حضور محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد برگزار شد گفت: به دلیل این که زاده کردستان بودم موضوع و ساخت این فیلم برایم از ابتدا دغدغه بود.

وی یادآور شد: سال ۹۰ این فیلمنامه نوشته و به بنیاد سینمایی فارابی ارائه شد اما سه سال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این فیلمنامه باقی ماند تا در نهایت در سال ۹۳ با حمایت و پیگیری های جدی مسعود جوزانی کار به مرحله تولید رسید.


در ادامه این نشست بهرام رادان به عنوان بازیگر این فیلم سینمایی عنوان کرد: خیلی وقت بود که دوست داشتم در زمینه دفاع مقدس کار کنم و البته اکنون هم این فیلم را در این ژانر نمی دانم چون بیشتر در مورد شهر حلبچه بود.
وی اشاره کرد که از طریق آزیتا موگویی به این پروژه وارد شده است.


رادان ادامه داد: امروز نخستین باری که فیلم را می دیدم می توانم بگویم که فیلم خیلی بهتر از سناریوی آن درآمده بود.


در ادامه بهمن زرین پور در مورد چگونگی حضور خود به عنوان بازیگر در این پروژه توضیح داد: فیلمنامه را خواندم و لحظات جذابی در آن وجود داشت و البته من دیرتر از همه به این پروژه پیوستم و خوشحالم که در کنار دوستان بودم و در نهایت باید بگویم که جذابیت باعث شد که به گروه بپیوندم.


همچنین شیلان رحمانی بازیگر فیلم سینمایی "حکایت عاشقی" نیز در این نشست به صحبت های کوتاهی اکتفا کرد و گفت: از طریق آرش سجادی به این پروژه معرفی شدم و زمانیکه فیلمنامه را خواندم و البته به این دلیل که خودم نیز کرد هستم به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم و خیلی دوست داشتم که این نقش را بازی کنم و بعد از چند جلسه بالاخره این نقش را گرفتم. کارم خیلی سخت بود و لحظه آسان در این فیلم وجود نداشت. امیدوارم که از پس آن بر آمده باشم.


آزیتا موگویی مجری طرح این فیلم سینمایی عنوان کرد: معمولا جعفری جوزانی در این برنامه ها حاضر نمی شود و این مسئولیت را به روی دوش من می گذارد اما اگر ما این جا هستیم به این معنا نیست که همه زحمات را ما کشیده ایم.
مشکین مهرگان طراح صحنه و لباس در این نشست بیان کرد: برای ارتباط با هر بستر سینمایی وقت داریم که با اتمسفر فضا ارتباط درستی برقرار کنیم.


وی ادامه داد: دو ملاحظه مهم در این پروژه وجود داشت یکی اینکه با دوستان عراق در حلبچه بودیم و دیگری ملاحظات تاریخی آن بود، تحولات زیادی در این سال ها اتفاق افتاده است و ما ابعاد فیزیکی آن دوره را از دست دادیم و این کار ما را سخت می کرد.


مهرگان با اشاره به اینکه این فیلم موضوعیت دفاع مقدسی هم داشته گفت: این فیلم ایثار مردم ایران است و میان عراقی ها با هم وطنان خود فرق نگذاشتند و پذیرای این پناهنده ها شدند و کاملا این اتفاق ها در دل جنگ رخ داده است.


نسیم

ارسال نظر

  • وصال

    بفرما خودشو زورکی داره دعوت میکنه واسه فیلمای دفاع مقدس و جنگی تو غیر جنگیات که چیزی ندیدیم خواهشا فیلمای جنگی رو بذار دیدنی بمونه رفیق بی خیال شو

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد