گوناگون

بازیگر «پریا»، مهمان امشب دورهمی

پارسینه: برنامه «دورهمی»، شامگاه پنجشنبه ۲۵ شهریور، میزبان یک بازیگر زن سینما و تلویزیون می‌شود.

«دورهمی» امشب با پخش آیتم نمایشی و با حضور یک بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری امشب پنجشنبه (۳۶ شهریور ماه) ساعت ۳۲، میزبان افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

سریال «سربداران» در دهه ۶۰ خورشیدی نخستین و مجموعه «پریا» تازه‌ترین اثر پخش شده این بازیگر در تلویزیون محسوب می‌شود. بایگان در گفت‌وگوی امشب خود با مدیری درباره زندگی شخصی و فعالیت‌های این روزهای خود به صحبت پرداخته است.

امشب آیتم نمایشی نیز با حضور تمامی بازیگران پخش خواهد شد.

بنابر تصمیم شبکه نسیم، برنامه «دورهمی» از امشب (۳۶ شهریور) تا سوم مهر به صورت هرشبی روی آنتن رود. این مجموعه از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۳۲ و جمعه و شنبه شب‌ها ساعت ۳۴ پخش شود.
منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

  • ناشناس

    این خانم تو مجله فیلم دهه شصت مصاحبه کرده بود وگفته بود زمان بازی در سریال سربداران ۲۷ساله بودیدفعه شدن ۱۸ساله ؟چرا بازیگرا سنشون رو اینقدر کم میگن از چی میترسن مثلا خود مهران مدیری این متولد ۴۸یعنی ؟یعنی با پدر من همسنه؟در حالی که پدرم دانشجو بود ایشان داشتن دردسر والدین رو بازی میکردن و نقش پدر یه دختر بیست ساله رو داشتن ما تو خونمون که خدا رو شکر قدیمی و سنتیه یه زیر زمین داریم پر از مجلات قدیمی تقریبا از سال ۵۵تا همین حالا من اکثرشو خوندم مخصوصا قدیمی ها رو

  • ناشناس

    دورهمی با بازیگران ادامه دارد خخخخخ

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد