گوناگون

برج میلاد میزبان نمایش «دنیای جورواجور...» می‌شود

پارسینه: برج میلاد تهران با شروع سال نو فعالیت‌ تئاتری‌اش را از سرمی‌گیرد و از روز 26 فرودین ماه میزبان نمایش «دنیای جورواجور جوراب جفتک جون» می‌شود.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی حامد زحمت‌کش و ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی در خلال اردوی یک روزه دانش‌آموزی که یکی از برنامه‌های فرهنگی برج میلاد است به صحنه می‌رود و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردو در جریان بازدید از برج میلاد به تماشای این نمایش می‌نشینند.


نمایش «دنیای جورواجور...» درباره‌ی استفاده از وسایل بازیافتی است که هر روز صبح از ساعت 9 در سه نوبت 35 دقیقه‌ای اجرا می‌شود.


نمایش «دنیای جورواجور...» با بازی شراره‌طیار، سینا رستگاری و شیماعرب اجرا می‌شود. طراحی و ساخت عروسکهای این نمایش را طاهره بشیر برعهده دارد. امیرحسین انصافی به عنوان آهنگساز و امیرحسین پارسا به عنوان دستیار کارگردان با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند.


نمایش «دنیای جورواجور...» از 26 فروردین تا نیمه اردیبهشت در برج میلاد اجرا می‌شود و شماره تلفن 88623652 برای هماهنگی جهت تهیه بلیت این نمایش مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد