گوناگون

لام: به کمی زمان نیاز داریم تا به گواردیولا عادت کنیم

پارسینه: کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ تاکید کرد برای اینکه به سرمربی جدید این تیم عادت کنند نیاز به کمی زمان دارند.

فیلیپ لام به روزنامه «بیلد» آلمان گفت: برای اینکه به پپ گواردیولا عادت کنیم نیار به کمی زمان داریم ولی خیلی طول نخواهد کشید. خوشبختانه مدت زمان آماده‌سازی پیش فصل به اندازه‌ای است که خود را با سیستم این مربی اسپانیایی هماهنگ کنیم. اصلا نگران این موضوع نیستم.

وی افزود: پپ در تمام مدتی که در تمرین حضور داشت در حال برقراری ارتباط با بازیکنان بود و خیلی صحبت کرد. گواردیولا می‌خواهد خیلی زود او را درک کنیم و به طور حتم خیلی چیزها تغییر خواهد کرد. تاکنون با مربیان زیادی کار کرده‌ام و کار با گواردیولا برایم چیز عجیبی نیست. این جزیی از کار ماست.

کاپیتان 29 ساله بایرن تصریح کرد: این موضوع درست مثل این می‌ماند که رئیس یک شرکت تغییر کند. به زودی نتیجه گیری لازم از حضور وی در اینجا خواهد شد.

اولین دیداری که گواردیولا به طور رسمی روی نیمکت باورایایی‌ها خواهد نشست بازی سوپرکاپ آلمان است که در تاریخ 27 جولای 2013 (5 مرداد 1392) بین دو تیم بایرن‌مونیخ و بورسیا دورتموند برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد