گوناگون

مذاکرات‌ بی‌نتیجه تراکتورسازی با نکونام

پارسینه: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با ۳،۴ بازیکن مذاکره کرده‌ایم که یکی از آنها جواد نکونام است اما مذاکرات‌مان با این بازیکن نتیجه‌ای نداشته است.

علی آذرنیا درباره مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ دوازدهم اظهار داشت: مراسم خیلی خوبی برگزار شد و دست مسئولان برگزار کننده این مراسم درد نکند. برگزاری این نوع مراسم‌ها انگیزه‌ای برای همه بازیکنان شد ولی به قول مهدی تاج می‌شد مراسم بهتر از این برگزار شود. مراسم قرعه‌کشی خیلی شلوغ و پر سر و صدا برگزار شد و متوجه مراسم قرعه‌کشی نشدیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی عنوان کرد: انتظار داشتیم یکی از عناوین برترین‌های لیگ به تراکتورسازی هم برسد. مخصوصا به هواداران‌مان که سال گذشته هر جا که تیم ما حضور داشت کنار تراکتورسازی بودند و از ما حمایت کردند. در آسیا هم تراکتورسازی یکی از پرتماشاگرترین تیم‌ها بود و در یکی از بازی‌ها نزدیک 85 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور داشتند.

آذرنیا ادامه داد: انتظار داشتیم کانون هواداران‌مان به عنوان برترین کانون انتخاب می‌شد یا در برخی از عنوان‌ها می‌توانست نام تراکتورسازی هم باشد. مشخص نشد چرا نامی از تراکتورسازی در مراسم بهترین‌ها نبود.

وی درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام گفت: 5 سهمیه از 6 سهمیه خود را در لیگ جذب کرده‌ایم و در حال حاضر یک جای خالی داریم. با 3،4 بازیکن مذاکره کرده‌ایم که یکی از آنها جواد نکونام است اما مذاکرات‌مان با نکونام نتیجه‌ای نداشته است. در تلاش هستیم آخرین سهمیه خود را جذب کنیم که اولویت‌مان در خط هافبک یا فوروارد است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد