گوناگون

قلعه‌نويي: نکونام هم به ما اضافه شده

پارسینه: سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: جواد نکونام تأثير بسزايي در صعود تيم ملي به جام جهاني داشت و حالا او به تيم ما اضافه شده است.

سايت باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي‌، در خصوص برخي مسائل اين تيم صحبت‌هاي زير را انجام داد.

*شرايط اين روزهاي استقلال را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

نسبت به سال قبل در همين زمان به نظرم شرايط بهتري داريم، ‌تنها مشکلي که داشتيم، دير شروع شدن تمرينات و همين‌طور بازيکنان ملي‌پوش‌مان بود که ديرتر از سايرين به تمرينات ملحق شدند. چند بازي تدارکاتي تا الان داشته‌ايم و اگرچه شرايط بدني بچه‌ها خوب است، اما فکر مي‌کنم هنوز به مرز آمادگي ايده‌آل نرسيده‌ايم. البته با اضافه شدن بازيکنان مدنظرمان نقاط ضعف را برطرف خواهيم کرد.

*جواد نکونام هم که به جمع استقلالي‌ها اضافه شد، چه صحبتي در اين خصوص داريد؟

جواد زحمات زيادي در فوتبال ما کشيده و در صعود تيم‌ ملي به جام‌جهاني نقش بسزايي داشت. حالا هم بايد بگويم او به ما اضافه شده است.

*استقلال امروز با دو بازيکن خارجي يعني کرار و لاوره قرارداد بست، نظرتان را در اين خصوص مي‌فرماييد؟

من فکر مي‌کنم که ما يک ايراد تاکتيکي داشتيم که با اضافه شدن اين دو بازيکن و همين‌طور آمادگي احمد جمشيديان مي‌توانيم اين ضعف را به خوبي پوشش دهيم. لاوره يک اردوي بدنسازي را در آلمان سپري کرده بود. او رزومه خوبي دارد چون در ليگ بلژيک و هلند بازي کرده است.

*آندرانيک تيموريان هم به استقلال پيوست، نقش آندرانيک تيموريان در تيم امير قلعه‌نويي چه خواهد بود؟

آندو بازيکن بزرگي است، چه به لحاظ اخلاقي، چه فني و چه وزني. من اميدوارم که او مخصوصا در بازي‌هاي آسيايي به تيم ما کمک کند.

*روز پنجشنبه اولين بازي‌تان در ليگ را مقابل گسترش فولاد برگزار خواهيد کرد، چه شناختي از اين حريف داريد؟

گسترش تيم جواني است و ما بازي اين تيم را مقابل نفت ديديم. يک هافبک با شماره 40 دارند که از همين الان مي‌توانم بگويم او يکي از بازيکنان خوب آينده فوتبال ما خواهد بود.

*هواداران استقلال هم در طي اين مدت استقبال خيلي خوبي از تمرينات استقلال داشته‌اند؟

از آنها ممنونم چون سرمايه واقعي اين باشگاه هستند. اميدوارم کمپ استقلال هر چه زودتر تجهيز شود تا هواداران بتوانند بيشتر از الان در کمپ حاضر شوند. ما هم سعي مي‌کنيم به لطف خدا و اهل ‌بيت سال خوبي را براي آنها رقم بزنيم.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد