گوناگون

قلعه‌نویی دستیارش را ۶تایی کرد

پارسینه: ابراهیم زاده در مصاف های گذشته تنها دو بار موفق به شکست قلعه نویی شده و 3 بار هم مقابل این مربی به مساوی رضایت داده است.

قانون آنلاین: ابراهیم زاده که زمانی در تیم ملی دستیار قلعه نویی بوده، در این سال ها مقابل این مربی خوب درس پس نداده و کارنامه ناامید کننده ای مقابل پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر داشته است. دیدار شب گذشته استقلال و راه آهن، یازدهمین مصاف ابراهیم زاده و قلعه نویی از لیگ هشتم تا به امروز بود. جالب اینکه بدانید برد شب گذشته استقلال، ششمین پیروزی قلعه نویی مقابل دستیار سابقش بود که این آمار خودش گویای خیلی از مسایل است.

ابراهیم زاده در مصاف های گذشته تنها دو بار موفق به شکست قلعه نویی شده و 3 بار هم مقابل این مربی به مساوی رضایت داده است. به این نکته هم باید اشاره داشت که قلعه نویی تا به امروز دو بار هم در کورس قهرمانی ابراهیم زاده را شکست داده است. در لیگ های هشتم و نهم، قلعه نویی با استقلال و سپاهان، ذوب آهن ابراهیم زاده را جای گذاشت تا قهرمان لیگ برتر شود و دو جام به کارنامه اش اضافه کند.

این آمار موفق درحالی است که دایی معمولا همانطور که در خبر روز گذشته قانون خواندید به دستیارانش می‌بازد!

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد