گوناگون

نامه اعتراض‌آميز پرسپوليس به فدراسيون فوتبال

پارسینه: پس از قضاوت بحث‌انگيز محسن قهرماني در ديدار روز گذشته پرسپوليس و سپاهان و اخراج ميثم حسيني واکنش‌هاي شديدي از سوي دايي و محمد رويانيان به نحوه قضاوت اين داور صورت گرفت.

با دستور باشگاه پرسپوليس نامه‌اي را براي فدراسيون فوتبال و کميته داوران آماده ارسال کرده که در آن خواهان روشن شدن تکليف قضاوت قهرماني در داوري روز گذشته شد.

پس از قضاوت بحث‌انگيز محسن قهرماني در ديدار روز گذشته پرسپوليس و سپاهان و اخراج ميثم حسيني واکنش‌هاي شديدي از سوي دايي و محمد رويانيان به نحوه قضاوت اين داور صورت گرفت.

در همين راستا امروز با دستور رويانيان در جلسه‌ داخلي نامه‌اي براي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي و داوران آماده ارسال شد. در اين نامه رويانيان از فدراسيون فوتبال خواسته تا با آناليز و بررسي بازي روز گذشته نظر نهايي خود را در خصوص قضاوت محسن قهرماني اعلام کند.

رويانيان اعلام کرده که به زودي منتظر جواب نامه خود است و تا حصول نتيجه نهايي دست بردار داوري روز گذشته نخواهد بود، او حتي اعلام کرده که آمادگي حضور در فدراسيون فوتبال و کميته داوري درباره دفاع از باشگاه پرسپوليس را دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • جعفر

    انگار از جام جهاني حذف شدند

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد