گوناگون

حاج رضایی: در تفنگ فوتبال ایران باروت وجود ندارد

پارسینه: کمتر از یک سال به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده و تمامی کشورهای راه یافته به این دور از رقابت ها در صدد تلاش برای آمادگی تیمشان و جبران ضعف های خود هستند.

پارسینه-سرویس ورزشی: کمتر از یک سال به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده و تمامی کشورهای راه یافته به این دور از رقابت ها در صدد تلاش برای آمادگی تیمشان و جبران ضعف های خود هستند.

تیم ملی کشورمان نیز این روزها در حال آماده سازی و تمرین به سر می برد.

در همین راستا برنامه ورزش و ایران که از شبکه جام جم پخش می شود دیشب با حضور امیر حاج رضایی کارشناس قدیمی فوتبال ایران به نقد و بررسی عملکرد تیم ملی و انتخاب بازیکنان پرداخت.

حاج رضایی در مورد انتخاب بازیکنان انتقاداتی نیز داشت و در آخر با اظهار امیدواری نسبت به رفع مصدومیت خسرو حیدری او را یکی از مهره های تاثیر گذار تیم ملی دانست.

او روحیه جنگندگی در فوتبال را بسیار موثر و رقابت بازیکنان با وجود رقیبی بهتر در تیمشان را از عناصر اصلی یک تیم موفق دانست.
و با ذکر مثال های متعدد در این زمینه که حتی سرمربیان مطرح کشورهای اروپایی نیز در بعضی مواقع به دلیل نبود همین روحیه بهترین بازیکن خود را به تیم دیگری فروختند به نبود جنگندگی در میان بازیکنان فوتبال ایران اشاره کرد و گفت فوتبال یعنی روحیه جنگندگی.

او گفت:مثل فوتبال ایران مثل آن کسی است که وقتی از او پرسیدند: که چرا نمی جنگی؟ او پاسخ داد به هزار و یک دلیل،به او گفتند :تو یک دلیل را بگو بقیه پیشکش و او پاسخ داد: باروت ندارم.

و در ادامه خطاب به مجری برنامه گفت تفنگ فوتبال ایران باروت ندارد.


ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد