گوناگون

آخرین اخبار از بازیکن ایرانی سلتاویگو

آخرین اخبار از بازیکن ایرانی سلتاویگو

پارسینه: دنیس اکرت، مهاجم ۲۱ ساله سلتاویگو است که اصالت ایرانی او، اخبار بسیاری درباره احتمال حضور او در تیم ملی منتشر کرد.

اکرت که سال‌ها در رده‌های پایه فوتبال آلمان و باشگاه‌هایی نظیر کلن بازی کرده، دو فصلی است که به اسپانیا رفته و پیراهن سلتاویگو را پوشیده. او فصل قبل فقط برای تیم دوم سلتا در لیگ دسته سوم اسپانیا بازی کرد، اما این فصل مورد توجه آنتونیو ماتیجویچ قرار گرفت و به پیراهن تیم اصلی رسید و حالا در ترکیب سلتا خوش می‌درخشد و بدل به بازیکن اصلی شده.

اکرت هفته اول و برای چند دقیقه مقابل اسپانیول فرصت بازی به‌دست آورد. او هفته دوم هم مقابل لوانته و در روز پیروزی ۲ بر یک سلتا برای چند ثانیه به زمین رفت و البته هفته چهارم هم توانست مقابل خیرونا از دقیقه ۶۶ وارد بازی شود و جای سیستو را بگیرد. دیداری که در نهایت با شکست ۳ بر ۲ سلتا مقابل خیرونا به پایان رسید.

سلتا در هفته پنجم لالیگا میزبان وایادولید بود. در ورزشگاه آبانسا بالایدوس و در حضور ۱۶ هزار و ۴۵۲ تماشاگر. دنیس اکرت مثل بازی‌های قبل روی نیمکت سلتا نشست تا شاید در ادامه به زمین برود و بازی کند. این اتفاق رخ نداد و اکرت مجبور شد ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند و در حسرت بازی باقی بماند. این دیدار نیز با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا سلتا، ۲ امتیاز ارزشمند بازی خانگی را از دست بدهد. سلتاویگو از ۵ بازی ۸ امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول لالیگا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد