گوناگون

اخبار کميته انضباطي

پارسینه: کميته انضباطي آرا خود را درباره پرونده هاي مختلف و شکايات رسيده به کميته انضباطي اعلام کرد.

سايت رسمي فدراسيون فوتبال، آراي صادره به شرح زير است:

جريمه نقدي براي تراکتورسازي و آلومينيوم هرمزگان

در بازي آلومينيوم هرمزگان و تراکتورسازي تبريز که 15 ارديبهشت 92 در بندرعباس برگزار شد، باشگاه آلومينيوم هرمزگان به دليل اهانت و فحاشي تماشاگران منتسب به اين تيم، دو ميليون تومان جريمه نقدي شد. همچنين اين باشگاه به دليل پرتاب اشيا از سوي طرفداران منتسب به اين تيم به سوي نيمکت ذخيره ها، به پرداخت يک ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شد. تراکتور سازي تبريز هم به دليل تاخير دو دقيقه اي در ورود به زمين، در نيمه دوم به پرداخت 600 هزار تومان جريمه نقدي محکوم شد. آراي صادره قطعي است.

ملوان 9 ميليون ريال جريمه شد

باشگاه ملوان بندرانزلي در بازي مقابل پرسپوليس تهران در 9 ارديبهشت 92 و در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير به ميدان آمد که به همين دليل از سوي کميته انضباطي 900 هزار تومان جريمه شده است. راي صادره قطعي است.

جريمه 20 ميليوني براي استقلال و 5 ميليوني براي اميرآبادي

در بازي فولاد خوزستان و استقلال تهران که 15 ارديبهشت 92 در اهواز انجام شد، باشگاه استقلال تهران به دليل پرتاب اشياي متفرقه طرفداران منتسب به اين تيم، 20 ميليون ريال جريمه شد. مهدي امير آبادي بازيکن تيم فولادخوزستان به دليل توهين به داور يک جلسه از همراهي تيمش محروم و 5 ميليون ريال جريمه شد. آراي صادره قطعي و لازم الاجراست.

صمد مرفاوي دو جلسه محروم شد

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري بازي 15 ارديبهشت 92 تيم هاي راه آهن و صباي قم صمد مرفاوي به دليل اعتراض هاي مکرر به داور مسابقه و اهانت به داور و همچنين حرکات زننده اي که منجر به اخراجش شد و در حين اخراج هم از دستور داور خودداري مي کرد، از سوي کميته انضباطي به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي و دو جلسه محروميت از همراهي تيمش محروم شد. همچنين علي دايي سرمربي راه آهن به دليل اهانت به سرمربي تيم مقابل و اعتراض به داور به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. آراي صادره قطعي و لازم الاجراست.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد