گوناگون

با جام قهرمانی از چین و کره برمی‌گردیم

پارسینه: مربی قمی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی برای دو میدان برون مرزی پیش رو در اوج آمادگی هستند و مطمئنم با روحیه‌ای که آنها دارند از چین و کره جنوبی با جام قهرمانی باز می‌گردیم.

قدرت‌الله باقری امروز اظهار داشت: رقابت‌ با تیم‌های برتر فوتسال دنیا فرصتی است که برای فوتسالیست‌های ملی پوش کشورمان در مسابقات بین المللی چین فراهم می شود و می‌تواند بر آمادگی تیم ملی برای حضور موفق در بازی‌های سالنی آسیا بیافزاید.

وی با بیان اینکه سه فوتسالیست قمی به همراه تیم ملی فوتسال کشورمان راهی مسابقات بین المللی فوتسال چین و رقابت با تیم‌های برتر حاضر در این مسابقات می‌شوند افزود: ملی پوشان فوتسال کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی بازی‌های سالنی آسیا این روزها با جدیت در تمرینات آماده سازی حضور دارند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال خود را آماده می‌کنند.

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: در حالی که رقابت‌های بین المللی فوتسال در کشور چین با حضور تیم‌های مطرح دنیا برگزار می‌شود، سه فوتسالیست قمی یعنی علی اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و علیرضا وفایی این تیم را در مصاف با رقبای مدعی همراهی می‌کنند.

وی یاد آور شد: بازیکنان تیم ملی بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هر کدام با یک وضع متفاوت آمادگی بدنی وارد اردوی تیم ملی شدند و با هماهنگی با خسوس کاندلاس برنامه‌هایی را به صورت عمومی و اختصاصی در نظر گرفتیم که آنها را بهترین فرم آمادگی برسند.

باقری اذعان داشت: بازیکنی همچون سعید تقی زاده که یکی از چهار ملی پوش فوتسال قم در تمرینات تیم اعزامی به تورنمنت چین و بازی‌های سالنی آسیا بود، دچار آسیب دیدگی شد، اما بازیکنی همچون محمد کشاورز به خوبی از زیر فشار تمرینات خود را بیرون کشید و الان کاپیتان تیم ملی در اوج آمادگی قرار دارد و دیگر ملی پوشان نیز شبیه وی هستند.

مربی فصل گذشته تیم صبای قم که هم اکنون مربی بدنسازی تیم ملی است متذکر شد: تیم ملی جوانگرایی کرده و بازیکنان جویای نام خوبی در ترکیب آن هستند، این تیم مطمئنا هماهنگی فنی و تاکتیکی خود را که حاصل تجربیات و دانش خسوس کاندلاس است، به خوبی در دو میدان مهم پیش رو نشان خواهد داد.


منبع:افكار نيوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد