گوناگون

نظر جالب برانکو درباره قلعه نویی

پارسینه: سرمربي پرسپوليس گفت: از اصحاب رسانه و هواداران عزيزمان عذرخواهي کنم که مجبوريم از فردا تمرينات را پشت درهاي بسته برگزار کنيم.

به گزارش پارسینه؛ برانکو ايوانکوويچ در حاشيه تمرين عصر (دوشنبه) پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چيز بايد از اصحاب رسانه و هواداران عزيزمان عذرخواهي کنم که مجبوريم از فردا تمرينات را پشت درهاي بسته برگزار کنيم.

وي افزود: اين کار را به اين خاطر انجام مي‌دهيم که آرامش را در تيم حفظ کرده و تمرکز بازيکنان را براي دو بازي بزرگي که در پيش‌رو داريم بالا ببريم. روز جمعه بايد به مصاف استقلال برويم و روز سه‌شنبه هفته آينده نيز با الهلال عربستان بازي کنيم.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه دربي يک ساعت زودتر از زمان از قبل اعلام شده برگزار مي‌شود ما نيز تمرينات خود را از فردا زودتر آغاز مي‌کنيم. به همين خاطر به شما خبرنگاران مي‌گويم اگر قصد مصاحبه با من را داشتيد مي‌توانيد از فردا ساعت 16:30 به مجموعه درفشي‌فر بياييداما بعد از آغاز تمرين در مجموعه به روي همه بسته خواهد شد. روز پنجشنبه نيز 15 دقيقه ابتداي تمرين در مجموعه به روي شما و هواداران باز است.

برانکو در پاسخ به اين پرسش که چرا بازيکنان اصلي خود را براي بازي با گسترش فولاد به تبريز نبرديد، اظهار داشت: من نمي‌دانم که بازيکنان يک و دو تيم چه کساني هستند، فقط مي‌دانم همه تحت قرارداد پرسپوليس بوده و همه در خدمت تيم هستند.

وي در خصوص اظهارنظر مديرعامل باشگاه پيکان مبني بر اينکه انتظار داشته پرسپوليس با همه بازيکنان و توان خود به مصاف گسترش فولاد برود تا شاهد فوتبالي پاک باشيم، گفت: در آن لحظه ما قوي‌ترين تيم را درون زمين فرستاده و با همه توان بازي کرديم پس اين اظهار نظر صحت ندارد. شما مي‌بينيد در حال حاضر هنوز هم که بازيکنان ريکاوري مي‌کنند مشکلاتي داريم.

برانکو خاطرنشان کرد: همه بازيکنان تحت قرارداد پرسپوليس هستند. ما نورمحمدي، صادقيان، خانزاده و بنگر را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداشتيم. علي‌عسگر هم صبح روز سفر به تبريز اعلام کرد که پايش درد مي‌کند و نمي‌تواند تيم را همراهي کند. در چنين شرايطي تعداد بازيکنان ما به 18 نفر هم نمي‌رسيد اما تمام تلاش خود را درون زمين کرديم و در شرايطي دو گل خورديم که به بازيکنان در مورد ضربات ايستگاهي تيم حريف تذکر داده بودم.

سرمربي پرسپوليس افزود: در حال حاضر مايکل اومانيا قدم مي‌زند. در حالي که اومانيا مصدوم بود او را به تبريز برديم و هنوز هم با اينکه مصدوميتش به طول کامل برطرف نشده با تيم تمرين مي‌کند.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود بنگر به دربي روز جمعه نخواهد رسيد، خاطرنشان کرد: بنگر تازه دو نوبت است که تمرين سبک با تيم مي‌کند. او يک ماه از تمرينات دور بوده و بايد ببينيم شرايطش به چه نحوي پيش مي‌رود. بايد بررسي کرده و ببينيم وقتي فشار تمرينات افزايش پيدا مي‌کند پايش چه عکس‌العملي نشان مي‌دهد.

برانکو در پاسخ به اين سوال که بازيکنان شما در شب بازي با گسترش فولاد تبريز تا 4 يا 5 صبح در وايبر و اتس‌آپ بودند گفت: شما از کجا مي‌دانيد که چنين اظهار نظري مي‌کنيد؟ آيا نمونه‌اي داريد که آنها در ساعت مشخصي با کسي صحبت کرده‌اند؟ چطور مي‌دانيد آنها در چه ساعتي پيام فرستادند؟ شما بايد بگوييد. آيا اين موضوع بدين معناست که با شما در ارتباط بوده‌اند؟ آيا اين رفتار درست است که چنين موضوعي را مطرح مي‌کنيد؟ ما راس ساعت 11 به اتاق‌هاي بازيکنان سر زده و ديديم که همه در اتاق‌هايشان بودند و استراحت مي‌کردند. اين مسائلي که عنوان مي‌کنيد ملاک درستي براي قضاوت نيست.

وي در واکنش به اين موضوع که آيا بهتر نيست قبل از بازي موبايل‌هاي بازيکنانش را جمع کند، يادآور شد: نه. اين کار خوبي نيست. من عملکرد بازيکن را در زمين مسابقه مورد ارزيابي قرار مي‌دهم و مسائل ديگر برايم اهميتي ندارد.

برانکو درباره اينکه آيا براي پيروز شدن تيمش در دربي بازي استقلال و تراکتورسازي را با دقت مي‌بيند که چطور تيم تبريزي 4 گل به حريف خود زده است، عنوان کرد: تا جايي که مي‌دانم پرسپوليس و استقلال به خوبي روي يکديگر شناخت دارند و همه بازي‌هاي همديگر را مي‌بينند. ضمن اينکه بايد بگويم اين يک مسابقه خاص است و شرايطش با بازي‌هاي ديگر تفاوت دارد.

سرمربي پرسپوليس با تاکيد بر اينکه دربي براي هواداران بسيار ارزشمند است، گفت: ما مربيان به بازي‌هايي مانند رئال و بارسا و يا اينتر و آ‌ث‌ميلان و... که دربي‌هاي بزرگي محسوب مي‌شود نگاه خاصي داريم. در حقيقت دربي با همه بازي‌هاي ديگر متفاوت است و شرايط يکساني ندارد. در دربي‌ها تماشاگران دو تيم خيلي دوست دارند تيم‌شان برنده باشد و همين حس را بازيکنان و مربيان دارند. همه ما بايد خوشحال باشيم که در دربي به ميدان مي‌رويم و اين افتخاري است که نصيب من هم شده و بابت آن خيلي خوشحالم.

برانکو در خصوص اينکه گفته مي‌شود چون دربي از نظر شرايط جدولي براي هيچ يک از دو تيم حساس نيست پس بايد حتما پرگل از آب دربيايد، گفت: همانطور که گفتم دربي يک مسابقه خاص است و هيچ ربطي به شرايط دو تيم ندارد اين بازي متعلق به تماشاگران است و بازيکنان براي هواداران بازي مي‌کنند. در اين مسابقه قانوني وجود ندارد که بگويد فلان تيم در شرايط بهتري قرار دارد و پيروز مي‌شود بلکه اتفاقات داخل زمين نتيجه را رقم مي‌زند و هر دو تيم نهايت تلاش خود را مي‌کنند تا برنده از ميدان بيرون بيايند.

وي در واکنش به اين سوال که تقابلش با امير قلعه‌نويي که 9 سال پيش از منتقدان سرسخت وي به شمار مي‌رفت، چطور خواهد بود، گفت: امير قلعه‌نويي را پرافتخارترين مربي ايران مي‌دانم. او در دوران بازيگري و مربيگري افتخارات زيادي با باشگاه استقلال کسب کرده است. بيش از اين نمي‌توانم درباره افتخارات قلعه‌نويي اظهار نظر کنم.


سرمربي پرسپوليس درباره باخت‌هاي امير قلعه‌نويي با مربيان خارجي گفت: اميدوارم مقابل تيم من هم بازنده باشد.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا ديدار مقابل استقلال را فداي بازي با الهلال خواهد کرد يا نه، عنوان کرد: حتي بازي با گسترش را فداي دربي نکرديم همانطور که پيش از اين با وجود اينکه بعد از اينکه ديدار با پيکان بازي فوق‌العاده حساسي مقابل بنيادکار پيش رو داشتيم، با تمام قوا به مصاف اين تيم رفتيم و پيروز ميدان شديم. من حسابگر خوبي نيستم و ترجيح مي‌دهم براي هر مسابقه و با برنامه‌ريزي خاص خودش به ميدان برويم.

برانکو در پايان در واکنش به اينکه چه نتيجه‌اي را در دربي پيش‌بيني مي‌کند، گفت: من پيشگوي بدي هستم، اما مربي خوبي هستم.
منبع: وب سایت روزنامه ورزشی 90

ارسال نظر

  • ناشناس

    ميزنيم اس دق لال رو با خاك يكسان ميكنيم.

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد