گوناگون

ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان

پارسینه: رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بازی استقلال و گهر به تعویق افتاد باید منتظر باشیم تا علی امیری معاون ورزشی این باشگاه به تهران بیاید و برگه فسخ قرارداد توزی را بیاورد. امروز تا ساعت 24 فرصت نقل و انتقالات هست.

در صورتی که باشگاه استقلال برگه فسخ قرارداد توزی را به هیئت فوتبال ندهد فرهاد مجیدی نمی‌تواند قرارداد خود را با این تیم ثبت کند.

ابوالحسن شیرازی در مورد اینکه چرا قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ثبت نمی شود، اظهار داشت: لیست استقلال پر است اما این باشگاه هفته گذشته لیست بازیکنان فسخ شده خود را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دادند.

وی افزود: در بین این لیست، فسخ قرارداد این بازیکنان ارسال شده به غیر از برگه فسخ قرارداد توزی. اگر باشگاه استقلال این برگه را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دهد مجیدی می تواند با این تیم قرارداد خود را ثبت کند در غیر این صورت استقلال جایی برای مجیدی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بازی استقلال و گهر به تعویق افتاد باید منتظر باشیم تا علی امیری معاون ورزشی این باشگاه به تهران بیاید و برگه فسخ قرارداد توزی را بیاورد. امروز تا ساعت 24 فرصت نقل و انتقالات هست.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد