گوناگون

" می‌توانیم با محبت و علاقه‌مان رونالدو را بکشیم!"

پارسینه: پاتریس اورا، دفاع چپ فرانسوی منچستریونایتد اعتراف کرد رجزخوانی او و هم‌تیمی‌هایش برای رونالدو در آستانه دیدار تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا جز اینکه او را با انگیزه‌تر کند نتیجه دیگری ندارد.

دفاع چپ فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید رجزخوانی برای رونالدو درباره بازی این تیم برابر رئال مادرید برای شیاطین سرخ نتیجه عکس دارد.

پاتریس اورا، دفاع چپ فرانسوی منچستریونایتد اعتراف کرد رجزخوانی او و هم‌تیمی‌هایش برای رونالدو در آستانه دیدار تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا جز اینکه او را با انگیزه‌تر کند نتیجه دیگری ندارد.

تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد چهارشنبه هفته آینده در چارچوب رقابت‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم خواهند رفت، بازی که پاتریس اورا از آن به عنوان یک بازی احساسی برای هم‌تیمی پیشین خود یاد می‌کند.

اورا اظهار داشت: این بازی برای رونالدو بازی احساسی خواهد بود چون او عاشق یونایتد است. امیدوارم برایش لذتبخش باشد. دیدن دوباره او برای ما هم عالی است.

این بازیکن فرانسوی در ادامه اعتراف کرد رجزخوانی برای رونالدو نه تنها بی‌فایده است بلکه اثر معکوس دارد. او گفت: نمی‌خواهیم رونالدو را عصبانی‌ کنیم، چون می‌دانیم زمانی که عصبانی باشد بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد. پس بگذارید در آرامش از او استقبال کنیم. ما می‌توانیم با محبت و علاقه‌مان رونالدو را بکشیم. دل من برای او خیلی تنگ شده است.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد