گوناگون

رحمان احمدی: سابقه کمی ندارم

پارسینه: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد خودش در بازی با لبنان نیز گفت: لبنان موقعیت‌های چندان زیادی نداشت و من در این بازی تحت فشار نبودم اما بازیکنان، حریف را از ابتدا تحت فشار قرار دادند و تا انتهای بازی بر توپ و میدان مسلط بودیم.

رحمان احمدی که در بازی با لبنان از رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا در درون دروازه ایستاد، در پاسخ به این پرسش که آیا استحقاق ایستادن در درون دروازه تیم ملی را داشت، گفت: باید این سوال را از سرمربی تیم ملی بپرسیم. من هم مثل بقیه بازیکنان به اردو آمده و تمرین کردم. مربی نیز تشخیص داد که امروز من در درون دروازه بایستم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد خودش در بازی با لبنان نیز گفت: لبنان موقعیت‌های چندان زیادی نداشت و من در این بازی تحت فشار نبودم اما بازیکنان، حریف را از ابتدا تحت فشار قرار دادند و تا انتهای بازی بر توپ و میدان مسلط بودیم.

وی ادامه داد: من دروازه‌بان جوان و کم‌تجربه‌ای نیستم چون سابقه چندین سال دروازه‌بانی در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را دارم. درست است که سابقه ملی‌ام کم است اما به اعتقادم تجربه کمی ندارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد