گوناگون

شکست رم، توقف میلان و پیروزی اینتر/ بالوتلی باز هم گل زد

پارسینه: رقابتهای هفته بیست و چهارم سری آ با هشت دیدار یکشنبه شب به پایان رسید که در مهمترین دیدارها تیم‌های اینتر، سمپدوریا و اودینزه مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

رقابتهای هفته بیست و چهارم سری آ با هشت دیدار یکشنبه شب به پایان رسید که در مهمترین دیدارها تیم‌های اینتر، سمپدوریا و اودینزه مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

تیم فوتبال اینتر در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه جوزپه مه آتزا موفق شد با نتیجه 3 بر یک میهمان خود کیه وو را از پیش رو بردارد. در این دیدار آنتونیو کاسانو (2)، آندره آ رانوکیا (26) و دیه گو میلیتو (50) برای اینتر گلزنی کردند. اینتر با این پیروزی به روند نزولی چند هفته اخیر خود پایان داد با 43 امتیاز به رده چهارم صعود کرد.

میلان همشهری اینتر به لطف تک گل ماریو بالوتلی مهاجم جدید خود در زمین کالیاری به تساوی دست یافت. بالوتلی اکنون در 2 بازی برای میلان 3 گل به ثمر رسانده است.

در دیگر دیدار مهم رم بحران زده در زمین سمپدوریا با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد. در این بازی مارسلو استیگاریبیا (56)، جیانلوکا سانسونه (73) و مائورو ایکاردی (77) برای سمپدوریا گلزنی کردند. تک گل رم را هم اریک لاملا به ثمر رساند.

نتایج کامل رقابتهای یکشنبه شب سری آ به شرح زیر است:

* پارما صفر - جنوا صفر
* آتالانتا صفر - کاتانیا صفر
* بولونیا یک - سیه نا یک
* کالیاری یک - میلان یک
* پالرمو یک - پسکارا یک
* سمپدوریا 3 - رم یک
* اودینزه یک - تورینو صفر
* اینتر 3 - کیه وو یک

جدول رده بندی:
1- یوونتوس 55 امتیاز
2- ناپولی 50 امتیاز
3- لاتزیو 44 امتیاز
4- اینتر 43 امتیاز
----------------------
18- پسکارا 21 امتیاز
19- سیه نا 18 امتیاز
20- پالرمو 18 امتیاز
منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد