گوناگون

خوشحالی فتح الله زاده از پرداخت بدهی رویانیان

پارسینه: مديرعامل باشگاه استقلال گفت: خوشحاليم که پرسپوليس بدهي خود را به استقلال داد.علي فتح‌الله‌زاده در مورد حضور در نشست امروز با علي کفاشيان اظهار داشت: جلسه خاصي نبود. در مورد ليگ قهرمانان آسيا صحبت هايي مطرح شد.

وي در مورد پيروزي روز گذشته پرسپوليس مقابل سپاهان و اينکه استقلالي ها روز گذشته طرفدار پرسپوليس شده بودند، عنوان کرد: ما خوشحاليم که رقيبِ رفيقِ ما بدهي خود را به ما پرداخت کرد. چون ما هم بازي گذشته پيروز شديم و اين به نفع پرسپوليس شد. ما دو تيم در روزهاي سخت کنار هم هستيم.شايد مديران دو تيم براي هم کري بخوانيم که آن براي نشاط بين هواداران است اما در کنار هم هستيم. البته که بازيکنان پرسپوليس براي بهتر شدن شرايط تيم خود بازي کردند اما به هر حال اين برد به نفع استقلال هم شد.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که با شکست سپاهان، تيم خود را به به قهرماني نزديک مي بيند يا خير، گفت: هنوز زود است به قهرماني فکر کنيم. 8 بازي ديگر باقي مانده که 24 امتياز مي شود. اين امتياز کمي نيست و خيلي تيم ها مقابل ما با انگيزه ظاهر مي شوند. من از بازيکنان و کادر فني تيم خود تشکر مي کنم که با همه وجود زحمت مي کشند. بازيکنان در اين مدت سختي کشيده اند. همين که دل هواداران را با اين بردها شاد مي کنند دنيايي ارزش دارد. اميدوارم اين روند مستدام باشد و هواداران هم هميشه حامي تيم باشند.

فتح الله زاده در مورد پرداخت پول رينالدو گفت: قرار شده از طريق روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال اين پول را بپردازيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا امتيازي از استقلال کم مي شود يا خير گفت: وقتي اين پول را پرداخت کنيم بعيد است که امتيازي کم شود.

مديرعامل استقلال همچنين در خصوص اينکه گفته مي شود بين قلعه نويي و کي‌روش بابت بازگشت مهدي رحمتي به تيم ملي جلسه اي برگزار شد، و اينکه او به عنوان مديرعامل چه راهکاري در نظر دارد، گفت: من دوست دارم که رحمتي به تيم ملي بازگردد هر چند که باز تاکيد مي کنم کار او را تاييد نمي کنم.

وي افزود: من در اين ماجرا رحمتي را مقصر نمي دانم. لازم بود کي‌روش ابتدا صحبت هاي او را مي شنيد نه اينکه سريعا جواب بدهد. وقتي او به اين سرعت واکنش نشان داد معلوم است که آمادگي شنيدن اين خبر را داشته است. ما همه فوتبالي هستيم و اين موارد را متوجه مي شويم. رحمتي بازيکن کوچکي نيست که براي بازگشت او به تيم ملي التماس کنيم. اگر من و يا هر طرفدار فوتبالي مي گويد که او به تيم ملي بازگردد به خاطر ايراني بودنمان است و تاکيد مي کنم که در حال حاضر رحمتي بهترين گلر آسيا است. رفتارهاي کي‌روش هم بايد در سطح ملي بروز کند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد