گوناگون

آخرین وضعیت فوتبالیست مصدوم سایپا از زبان پزشک این تیم

پارسینه: میلاد غریبی بازیکن سایپا در اواسط نیمه اول دیدار سایپا و پرسپولیس پس از یک برخورد با بازیکن پرسپولیس دچار مصدومیت شد و بلافاصله با دستور تقوی سرمربی سایپا از میدان خارج شد.

دکتر مرتضوی در جمع خبرنگاران درباره‌ی وضعیت میلاد غریبی، بازیکن تیم فوتبال سایپا که در جریان بازی تیمش مقابل پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود، گفت: با ضربه‌ای که به سر "غریبی" خورد بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردیم. وی به علت ضربه‌ای که به سرش وارد شد کمی هوشیاری‌اش را از دست داد و "تقوی" هم همان زمان دستور دادند تا از میدان خارج شود.

او درباره‌ی جملات و عباراتی که غریبی در آن لحظات بکار می‌برد، افزود: میلاد نتیجه بازی و اینکه در کجا هستیم را بخاطر نمی‌آورد. با اینحال با بیمارستان محل بستری میلاد غریبی در ارتباط هستم.

میلاد غریبی بازیکن سایپا در اواسط نیمه اول دیدار سایپا و پرسپولیس پس از یک برخورد با بازیکن پرسپولیس دچار مصدومیت شد و بلافاصله با دستور تقوی سرمربی سایپا از میدان خارج شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد