گوناگون

بی‌احتیاطی‌های عجیب مدافع سپاهان در آسیا!

بی‌احتیاطی‌های عجیب مدافع سپاهان در آسیا!

هادی محمدی با بی‌احتیاطی از زمین بازی مقابل الوحدات اردن اخراج شد.

به گزارش ورزش سه، سپاهان امشب در نتیجه‌ای دور از انتظار در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحدات اردن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. شاید از این نتیجه عجیب‌تر اتفاقی بود که در دقایق پایانی رخ داد. در حالی که 10 دقیقه از پایان 90 دقیقه وقت قانونی گذشته بود و همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند در صحنه‌ای نه چندان مهم هادی محمدی روی بازیکن حریف خطا کرد و با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

به لطف این کم‌دقتی، سپاهان در بازی بعدی خود مقابل استقلال تاجیکستان این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. از این جالب‌تر اینکه محمدی فصل گذشته مسابقات نیز در مصاف هفته پنجم مقابل نیروی هوایی عراق هم در دقایق پایانی اخراج شد آن هم در شرایطی که سپاهان 10 نفره شده بود، روی یکی از صحنه‌هایی که با شیطنت بازیکنان حریف ایجاد شده بود به متن قضیه رفت و با ضربه زدن به صورت یکی از بازیکنان کارت قرمز مستقیم از داور گرفت تا سپاهان در دقایق باقیمانده 9 نفره به کار خود ادامه دهد.

بازیکنان سپاهان از هفته پنجم فصل قبل لیگ قهرمانان تا پایان هفته اول فصل جدید در 6 بازی 5 کارت قرمز دریافت کرده‌اند که در این بین 2 کارت قرمز به هادی محمدی داده شده است. آماری که گویای بی‌احتیاطی بیش از حد محمدی است.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد