گوناگون

وضعیت مبهم گواردیولا در منچسترسیتی

وضعیت مبهم گواردیولا در منچسترسیتی

آینده گواردیولا با احتمال خروج بگیریستین از منچسترسیتی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش پارسینه به نقل از خبرورزشی، به نظر می‌رسد تکسیکی بگیریستین، مدیر ورزشی منچسترسیتی، در پایان این فصل باشگاه را ترک کند و رفتن او ممکن است بر تصمیم پپ گواردیولا برای ادامه کارش به‌عنوان سرمربی سیتیزن‌ها تأثیر بگذارد. بگیریستین در اکتبر ۲۰۱۲ به سیتی پیوست. او پیش از آن به مدت هفت سال تا سال ۲۰۱۰ مدیر ورزشی بارسلونا بود و در این باشگاه کاتالانی به مدت دو فصل در کنار گواردیولا کار کرد؛ کسی که در سال ۲۰۰۸ به دلیل توصیه بگیریستین به سرمربی‌گری بارسا منصوب شد.

بگیریستین، که هم‌تیمی سابق و دوست نزدیک گواردیولا است، با هدف آماده‌سازی باشگاه برای حضور گواردیولا در منچسترسیتی استخدام شد؛ حضوری که در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ محقق شد. او که نقشی اساسی در معرفی گواردیولا به بارسلونا داشت، حضورش در سیتی کلیدی بود تا گواردیولا این شغل را بپذیرد.

بگیریستین، که نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های ۱۲ سال اخیر سیتی از طریق مدیریت هوشمندانه در بازار نقل و انتقالات داشته، یکی از نزدیک‌ترین همراهان گواردیولا به شمار می‌رود. این دو نفر هر روز صبح در باشگاه کنار هم صبحانه می‌خورند و درباره استراتژی‌های باشگاه صحبت می‌کنند.

قرارداد گواردیولا تابستان آینده به پایان می‌رسد و او هنوز درباره تمدید قراردادی که تا آن زمان به ۹ سال می‌رسد، تصمیمی نگرفته است. انتظار می‌رود او در زمستان تصمیم نهایی‌اش را بگیرد، اما جدایی بگیریستین می‌تواند بر تصمیم او تأثیر بگذارد.

گواردیولا روز جمعه درباره آینده‌اش گفت: «چه می‌توانم بگویم؟ خیلی متشکرم؛ از همان روز اول که به اینجا آمدم عاشق اینجا شدم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، باید ببینیم همه چیز چطور پیش می‌رود و چقدر به هم متصل هستیم. وقتی قرار باشد اتفاقی بیافتد، خواهد افتاد.»

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد