گوناگون

منچستر به دنبال جذب ستاره بایرن مونیخ

منچستر به دنبال جذب ستاره بایرن مونیخ

تلاش منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، وارد فاز جدی شده است.

به گزارش پارسینه به نقل از ورزش سه، درخشش آلفونسو دیویس در ترکیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر باعث شده است که نام این بازیکن در فوتبال اروپا بر سر زبان‌ها بیفتد و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در چند ماه اخیر شرایط او را به صورت جدی زیر نظر داشته و امیدوار بودند که بتوانند او را به خدمت بگیرند.

قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و مذاکرات چند ماهه آنها برای امضای قرارداد جدید با او به نتیجه رسید و چند روز قبل گفته شده بود که این مذاکرات متوقف شده است. از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده نام برده می‌شد، اما حالا آنها یک رقیب جدی دارند.

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که علاقه یونایتد به این ستاره کانادایی کاملا جدی است و در چند ماه اخیر آنها برای به خدمت گرفتن او مصمم‌تر شده‌اند. مذاکراتی با مدیر برنامه این بازیکن از سوی شیاطین سرخ انجام شده است که این خبر به هیچ وجه برای مدیران رئال مادرید خوشایند نخواهد بود.

گفته می‌شود یونایتد پیشنهادی غیررسمی را هم به مدیر برنامه دیویس ارائه کرده است و آنها در حال بررسی پیشنهاد دریافتی هستند. این بازیکن از ماه ژانویه وارد شش ماه پایانی قراردادش خواهد شد و اجازه انجام مذاکرات رسمی و حتی امضای پیش قرارداد را هم با هر باشگاه دیگری دارد.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد